    From: "michalek" <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Zrzucanie filmów video na dysk
    Date: Mon, 1 Jun 2009 16:31:06 +0200

    > To lepiej tego nie zgrywaj. lub oddaj do zgrania na profesjonalnym
    > sprzęcie bo naprawdę uzyskasz obraz kiepskiej jakości. I kamerę wymień.

    A możesz troszkę konstruktywniej :)
    Bo odpowiedzieć, że lepiej kupić nowszy sprzęt to sam
    sobie potrafię.
    Pytałem jaką karte należy zastosować żeby móc to zgrywać.
    Nie jeden raz (wtedy bym komuś oddał) ale wielokrotnie
    co tydzień, dwa kolejny materiał.
    Jakośc nie jest najważniejsza bo jest to potrzebne do
    celów dydaktycznych a nie zawodowych itp.