  • Data: 2014-07-20 11:00:00
    Temat: Re: Zrzuta na Snickersy?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik PiteR e...@f...pl ...

    0680,Zabral_bezdomn
    > ego_do_marketu_i_zaplacil_za_jego_zakupy_.html

    Co w tym dziwnego?
    Robiłem tak przynajmniej kilka razy.
    Najczesciej jednak bezdomny słysząc ze nie dam mu piątaka ale mogę mu kupić
    chleb odchodzi z podkulonym ogonem.
    Tak samo reagują na informację gdzie mogą dostać pomoc w postaci np.
    wydawanego jedzenia dla biednych.

    Nie wspominając juz o sytuacjach ludzi chodzących po domach i proszących o
    pieniadze bo nie maja pracy.
    Wiec im proponuję pracę.
    Wrocił tylko jeden...

    Był taki dowcip kiedys;
    Bezdomny prosi o kase
    Napotkana osoba odpowiada: ja panu nie dam, ale tam, pod nr 4 jest taka
    starsza pani co mozana by jej mieszkanie posprzątać, popracowac u niej
    itd.
    Bezdomny: a to dziękuję, że nie pani ostrzegła...