  • 11. Data: 2013-08-07 23:54:46
    Temat: Re: Zużycie płynu do spryskiwaczy
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2013-08-07 22:53, *"Rafał \"SP\" Gil"* napisał, a mnie coś
    podkusiło, żeby odpisać:
    > W zimie to już w ogóle ;), zużywam tyle ile wleję, czasem jedna
    > "oszczędzam" myjąc się na zderzaku auta poprzedzającego :)

    Raz tak z Gliwic do DC z zamarzniętymi spryskiwaczami (zaspałem z
    wymianą na zimowy) i co parę km zagadywałem kogoś na CB żeby sobie szyby
    przemył :)

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 12. Data: 2013-08-07 23:56:45
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2013-08-07 23:50, Mirek Ptak pisze:

    > Myślę podobnie - kiedyś pryskałem na to miękkie draństwo bez
    > przerwy, ale jedynym efektem (a używałem różnych płynów) były
    > mazaje na szybie - teraz staram się nie pryskać, chyba, że

    Kiedyś z WRO do P-śla pojechałem dla sportu przepisowo :), szyba
    była czysta ... Jak zapominam o przepisach, to szyba upstrzona
    jest w pizdu. Akurat orlenowe/statoilowe spryskiwacze mają to do
    siebie, że jak się świeżynkę potraktuje - to złazi prawie perfect.

    > rozbije mi się jakiś kamikadze na wprost oczu :)

    Jeden ? Ja mam wrażenie czasem, że one się umawiają na jakiegoś
    spota na mojej szybie. A jak się nie pozbędzie miękkiego dziada
    - to potrafię się czasem nieźle napocić by szczotką przy
    tankowaniu to zedrzeć. Jednak np taka szarańcza rozbita o szybę
    przy 160 km/h i przesuszona - jest trudna do zdarcia, a potrafi
    skasować kilkanaście procent widoczności.

    > Moje zużycie to około 5 l na 2/3 tankowania w lecie i 5 l na
    > tankowanie w zimie.

    :) Bieda :)

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

  • 13. Data: 2013-08-08 00:58:11
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Wed, 7 Aug 2013 11:40:58 -0700 (PDT), Lisciasty napisał(a):

    > Wiozę koleżkę, naraz zagaduje, że coś dużo psikam na szybę. Generalnie wkurwia mnie
    każdy syf i faktycznie sporo chlapię, schodzi mi jakoś jedna flaszka 5L na 1000km.
    Pytam się go ile on zużywa, na co słyszę "2 butelki na rok".
    > Kufa, czy ja faktycznie nadużywam? :]

    A ksenony są?

    Bo u mnie w jednym aucie gdzie spryskiwacz jest tylko na szybie, to
    faktycznie płyn starcza mi na dość długo.

    W Vectrze gdzie po każdym, nawet najkrótszym psiknięciu na szybę lecą dwa,
    duże spryskania reflektorów.
    Tam to nie ma siły żebym na 5l zbiorniczku przejechał od tankowania do
    tankowania.

  • 14. Data: 2013-08-08 04:47:39
    Od: megrims <m...@i...pl>

> [...]
    >
    > W zimie to już w ogóle ;), zużywam tyle ile wleję, czasem jedna
    > "oszczędzam" myjąc się na zderzaku auta poprzedzającego :)

    Mój rekord na trasie 1150 km zimą z Austrii do Poznania to 5l co
    300km. Jadąc zimą za granicę lepiej mieć zgrzewkę płynu z Tesco.

  • 15. Data: 2013-08-08 04:48:35
    Od: megrims <m...@i...pl>

> [...]
    > na wprost oczu :)
    > Moje zużycie to około 5 l na 2/3 tankowania w lecie
    strasznie dużo pali to Twoje auto.

  • 16. Data: 2013-08-08 07:17:12
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu czwartek, 8 sierpnia 2013 00:58:11 UTC+2 użytkownik Tomasz Pyra napisał:
    > A ksenony są?

    Zenony są, ale chlapane są co 5 psiknięć na szybę, więc chyba tragedii nie ma w tym
    punkcie :>

    L.

  • 17. Data: 2013-08-08 07:39:09
    Od: Marek <m...@g...pl>

    > Kufa, czy ja faktycznie nadużywam? :]

    Moja Zoncia ma tez takie zuzycie. Ja gdzies mam 5l na miesiac - 3kkm

    --
    Marek
    echo q...@k...csq | tr a-di-rs-ze-h a-z

  • 18. Data: 2013-08-08 10:54:30
    Od: AA <c...@g...com>

> [...]

    > duże spryskania reflektorów.
    > Tam to nie ma siły żebym na 5l zbiorniczku przejechał od tankowania do

    Polecam na lato wywalenie bezpiecznika od pompki spryskiwaczy reflektorów - i tak
    jeździ się zwykle w dzień, błota pośniegowego nie ma, a zużycie płynu spada o nawet
    90%.

    pozdr
    AA

  • 19. Data: 2013-08-08 12:52:22
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2013-08-08 10:54, AA pisze:

> [...]
    jeździ się zwykle w dzień, błota pośniegowego nie ma, a zużycie płynu spada o nawet

    Jeździłem kilkoma autami ze spryskiwaczami reflektorów, ale spryskiwacz
    świateł miał osobny klawisz (najczęściej na końcu dźwigni
    kierunkowskazów lub dźwigni spryskiwacza).

    Teraz powymyślali "wynalazki", które same sobie pryskają?

    Mnie wkurza już, jak nie mogę sobie popryskać szyby bez włączania
    wycieraczek - tak jak dawniej miało prawie każde szanujące się autko.
    Ostatni taki - to bodajże Lanos: krótkie przyciśnięcie spryskiwacza nie
    uruchamiało wycieraczek. Można tak było krótko pryskać i pryskać, aż
    zmoczyło całą szybę.

    Ech, świat schodzi na psy ;)

    --
    Pozdrawiam.

    Adam.

  • 20. Data: 2013-08-08 17:53:14
    Od: "Kukus Minipalus" <d...@i...pl>

    "Lisciasty" <l...@p...pl> schrieb im Newsbeitrag
    ps.com...
[...]

    Całą ta poniższa dyskusja jest o kant dupy rozbić. Ja zużywam tyle ile
    potrzebuję, nie mniej i nie więcej