  • Data: 2017-03-26 23:05:06
    Temat: Re: Zwiększenie średnicy opon
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 26 Mar 2017 21:53:26 +0200, tck napisał(a):

    > Użytkownik "007" <n...@i...dyndns.org.invalid> napisał w wiadomości
    d.170326.invalid...

    > tutaj nie ma reguły
    > niedawno był wątek gdzie szersza opona była tańsza

    Duży wpływ na cenę opon ma to do jak zaszeregowanego cenowo modelu
    przeznaczony był dokładnie ten model opony (z uwzględnieniem jej marki,
    modelu, rozmiaru i indeksów prędkości i nośności).

    A to ponoć dlatego że na zachodzie , popularne jest kupowanie dokładnie
    tych samych opon które idą na pierwszy montaż.

    Nie wiem też ile prawdy w tym, że w Niemczech na innych niż rozmiar
    homologowany nie przejdzie się przeglądu.