  • Data: 2015-06-30 21:38:49
    Temat: Re: Życie bez prawa jazdy
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Iglo" napisał w wiadomości grup
    > Znacie kogoś, kto się rzeczywiście do jazdy totalnie nie nadaje?
    > Oczywiście pomijając zaawansowanych wiekiem już prapradziadków..

    Takich ?

    http://moto.onet.pl/nadrogach/inspekcja-transportu-d
    rogowego-zatrzymala-80-letniego-kierowce-jechal-zdec
    ydowanie-za/tv8n03

    >Ostatecznie są miejsca na ziemi (USA) gdzie prawko dostaje się w
    >zasadzie za piękne oczy i jakoś więcej wypadków tam nie ma.

    Widac ten rodzicielski system nauki jazdy podobnie dobry jak
    zinstytucjonalizowany ...

    >Pozostaje psychika. Mam koleżankę która zdała dopiero po kilkunastu
    >latach prób. (1-2 próby rocznie, czasem rok lub dwa przerwy) i choć w
    >końcu zdała i niby nie stanowi zagrożenia na drodze to IMO jeździć
    >nie powinna. A to dlatego że zbyt łatwo się denerwuje. Wystarczy że
    >ktoś na nią zatrąbi jak za późno rusza na zielonym a ona potrafi
    >włączyć awaryjne i czekać aż się uspokoi. Kiedyś nawet jakiś
    >policjant próbował jej dać za to mandat ale drugi go uświadomił że ma
    >do tego prawo - jej stan nie pozwala jej na kontynuowanie jazdy i
    >tyle.

    Mozna sprobowac powiadomic staroste, ze zachodza podejrzenia czy stan
    zdrowia pozwala na dalsze posiadanie PJ.

    Ale jak jej lekarz nie zdenerwuje, to podejrzenia sie nie potwierdza
    :-)

    J.