  • Data: 2015-06-30 23:47:56
    Temat: Re: Życie bez prawa jazdy
    Od: gobo <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Niedawno wróciłem ze Stanów. Byłem tam 3 tygodnie i codziennie
    przejeżdżałem po około 400km. Zjechałem Kalifornię, Nevadę, Arizonę i
    Utah. Na początku przerażały mnie ilości pasów, zwłaszcza w Los Angeles,
    do tego potoki aut i wyprzedzanie z każdej ze stron, ale po USA jeździ
    się super. Mało kto wyprzedza, wszyscy trzymają się dozwolonej prędkości
    (+- kilka mil). Nie spotkałem ani jednego młodego gniewnego, ani jednego
    świra powodującego niebezpieczną sytuację. Wspaniały kraj do jazdy. Za
    rok chyba znowu się wybiorę, ale tym razem przejadę ze wschodu na zachód.
    Piotr