  • Data: 2019-01-11 20:50:51
    Temat: Re: a tak chwala LPG że tanie
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 11.01.2019 o 12:27, Lewis pisze:

    > Mam bagażnik, tankuje co 400km a zapasówka jest w sprayu

    V8 co 400 km z butlą w miejscu koła? nie bardzo to widzę - 9l/100 w
    standardzie.

    Co do zapasówki w spreju - na trzy razy co używałem zapasu sprej by nie
    pomógł - rozcięta opona. Za trzecim w sumie też nie - jakiś chuj mi
    spuścił powietrze bp był przekonany, że parking jest chodnikiem do nikąd
    i należy z puszkarzami walczyć i po prostu spuścił mi powietrze.

    Shrek