  • Data: 2019-06-18 00:03:11
    Temat: Re: a takie tam ...
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "WM" napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    W dniu 2019-06-17 o 22:21, J.F. pisze:

    >Co tu mówić o młodych, jak starzy nie mają pojęcia o podstawach, np.
    >jak centrować półprodukt na obrabiarce.

    Ale ja mam na mysli fabryke tokarek i projekt tokarki.

    >Są przedstawiciele firmy nowinkowej , z którymi można pogadać.

    Ale tez im sie ta nowinka musiala skads wziac.

    Zainwestowali w projekt badawczy, zatrudnili odpowiednich ludzi, to
    teraz maja nowinke.
    Ewentualnie po amerykansku - opowiedni ludzie znalezli bogatych
    inwestorow.

    >Niestety często zatajają istotne informacje, lub ściemniają.
    >Albo trzeba u nich zamówić pracę badawczą, bo samego urządzenia nie
    >sprzedadzą. Dlaczego? A bo taka jest polityka firmy.

    przy pewnych produktach, albo na pewnym etapie rozwoju tak bywa.

    J.