eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronika[agd] Jak nazywa się to co dzieli w pralce wodę w szufladzie? › Re: [agd] Jak nazywa się to co dzieli w pralce wodę w szufladzie?
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Subject: Re: [agd] Jak nazywa się to co dzieli w pralce wodę w szufladzie?
    Date: Fri, 6 Oct 2017 17:11:22 +0200

    Pan Sebastian Biały ma kłopot odnaleźć coś co mu się prawdopodobnie popsuło:

    > Pralka leje mi w sąsiednie przegródki szuflady z proszkiem i płynem.
    > Sprawdziłem i podczas wypłukiwania proszku leci ciurkiem rownież w
    > przegrodkę z płynem do płukania i co wazne leci nie bokiem tylko przez
    > otwory.
    >
    > Albo rozszczelnił się plastik w którym sa te otwory albo rozszczelnił
    > się jakiś zestaw zaworów które kontroluja gdzie będzie wypłukiwało.
    >
    > Mój problem polega na tym że o ile same elementy szuflady potrafie
    > znaleźc to nie wiem jak nazywa się ten zestaw zaworów który steruje z
> [...]

    Spotkałem się z takim zepsuciem u swojej pralki, w dawnych czasach,
    kiedy to jeszcze oznaczło tragedię. Rozbierałem, zaglądałem do środka,
    naprawiałem. Potem jeszcze problem miałem w pralce następnej. Nie było
    żadnego separatora, tylko blok zaworów, dwóch albo trzech. Blok był
    zintegrowany z krućcem do podłączania węża. Taki element z plastiku,
    do którego przykręcone były elementy elektrozaworów. Ja na początku
    zamieniłem zepsuty od głównego wlewu z dobrym od płukania wody, który
    był średnio potrzebny -- pralka przy płukaniu otwierała wszystkie
    zawory. Potem jeszcze zepsuło się tak, że zawór popuszczał nawet
    w wyłączonej pralce.

    W tej pralce może być to pomyślane inaczej, bo nie popuszcza, ale leje
    się w inną dziurę niż trzeba.

    Jarek

    --
    Ne lejem, ne lejem. Ne lejem, ne lejem.