    From: I.Tichy <i...@...tichy.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: agito.pl - Wasze opinie
    Date: Mon, 17 Dec 2012 09:01:09 +0100

    DooMiniK <bachus@bachus> napisał(a):

    >Witam.
    >Nie znam sklepu - agito.pl (wysyłkowo). Mają dobrą cenę na monitor,
    >który chcę kupić... Ma ktoś jakieś doświadczenia z wyżej wymienionym
    >sklepem? (pozytywne/negatywne)?

    Historia:
    Kupowalem tam 2 lata temu dyski HDD. Paczka wygladala na nieuszkodzona,
    a poniewaz wtedy akurat wyjezdzalem, to dopiero zajrzalem do niej za tydzien.
    Okazalo sie, ze jeden z dyskow mial lekko wgnieciony mechanicznie rog
    - formatowanie zatrzymywalo sie gdzies na 70% i glowica zaczynala stukac.
    Napisalem reklamacje, po 2 tygodniach mialem nowy, nieuszkodzony dysk
    - pomimo przeciez, ze uszkodzenie moglo wskazywac na wine uzytkownika.
    Ale ZTCW na kazdym etapie maja kamery wiec moze widzieli, ze to ich pracownik
    go opuscil... tak czy siak, wszystko zostalo zalatwione profesjonalnie
    i bez najmniejszych problemow.