  • Data: 2016-07-20 20:39:52
    Temat: Re: akopalipsa
    Od: Paweł Kasztelan <P...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-07-20 o 17:21, sundayman pisze:

    > W młodości lubiłem sobie zrobić rakietkę na mikrosilniczki z Czuj-Czynu.
    > Teraz to chyba lepiej się nie przyznawać do tego, bo CBA z FBI i PZU
    > przyleci o 5 rano...

    I pomyśleć że kiedyś można było w "Młodym techniku" przeczytać jak
    robić różne rzeczy z dziedziny chemii.
    Teraz te stare numery to pewnie są zakazane. A w bibliotece
    to tylko za specjalnym zezwoleniem bo są w dziale prohibitów :)
    Ja kiedyś przez przypadek wrzuciłem na grupę przepis na "materiał"
    (nazwy nie podaje bo znowu przyjdą) to koledzy z USA poprosili
    naszych i nasi przyszli :) o 5-tej rano.

    Pozdr. PK.