  • Data: 2016-07-20 20:44:18
    Temat: Re: akopalipsa
    Od: Dariusz Dorochowicz <dadoro@_wp_._com_> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-07-20 o 19:56, sundayman pisze:

    > z tego wynika prosty logiczny wniosek - kto za młodu nie konstruował
    > niebezpiecznych narzędzi lub środków wybuchowych, to potem inżyniera z
    > niego nie będzie !
    >
    > Z drugiej strony, kiedy sobie pomyślę, że mój młody mógłby dziś robić
    > podobne idiotyzmy, to ciarki mnie przechodzą, bo sobie wyobrażam od razu
    > urwaną rączkę albo nóżkę...

    Mnie to wkurza strasznie. Najpierw się człowiek wystraszy, potem pomyśli
    co sam robił, a potem - jacy nasi Rodzice byli szczęśliwi że nie
    wiedzieli co robiliśmy... I jakie dzieci nasze zniewolone ciągłą kontrolą.

    > No to może mały konkursik - kto zrobił w młodości najgłupszą i
    > najbardziej niebezpieczną rzecz ?

    A jak to chcesz oceniać? Jak teraz człowiek sobie pomyśli ile razy sam
    otarł się o śmierć przez własną głupotę... Mnie od tej pory ciarki po
    plecach przechodzą jak leciałem z ułomkiem cegły (co druga była wyjęta
    żeby łatwo było wejść na górę no i jedna pękła) do tyłu z ładnych paru
    metrów. Żeby nie krzaki na które spadłem to... Krzaki rosły tuż obok
    muru na który leciałem. Głupi łeb by się roztrzaskał na kawałki.
    Inne wydarzenia jakoś łatwiej było przetrwać.

    > Może wykluczmy rzeczy w rodzaju "wypiłem wodę brzozową z piwem i winem
    > siarczanym".
    > To robił każdy :D

    A nie - ja nie piłem ;)

    Pozdrawiam