  • Data: 2018-12-02 11:22:53
    Temat: Re: akumulator
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 02.12.2018 o 09:46, Shrek pisze:

    > Co wy z tym macie. Ubytek energii na rozruch uzupełnia się po max kilku
    > minutach. Albo zwalony altek, albo zachechany aku, albo coś nie tak z
    > instalacją.
    >
    > Abstawiam to drugie. Dodatkowo jak nie odpala od strzała tylko piłujecie
    > rozrusznik to sytuacja się pogarsza.
    >
    > Shrek
    1. zużyty akumulator, który raz że ma dużo mniejszą pojemność niż na
    naklejce, dwa dużo niższy prąd rozruchowy
    2. marny akumulator. jak to wyjaśniał pewien youtuber, skoro części
    składowe akumulatora są droższe niż akumulator z napisem varta,bosch czy
    czy costam, to na pewno nie będzie działać dłużej niż rok.
    3. specyfika uruchamiania diesla. najpierw świece biorą 100A, co
    powoduje ze napięcie akumulatora spada poniżej 12v, potem kręcenie
    rozrusznikiem, tłokami w cylindrach, które po 300tyś km nie są w stanie
    osiągnąć wystarczającej kompresji.
    4. instalacja która jest robiona "na styk" bo auto ma być jak najtańsze
    a miedź (dobre klemy, porządne połączenia) kosztuje.

    Wystarczy że zmienisz jeden z czynników - auto zacznie lepiej zapalać.
    ale dłubanie w instalacji jest pracochłonne i wymaga myślenia. naprawa
    silnika - bardzo droga, więc najprostszą metodą jest wymiana akumulatora.
    ToMasz