  • Data: 2018-12-02 11:37:32
    Temat: Re: akumulator
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 02.12.2018 o 11:22, ToMasz pisze:

    > 1. zużyty akumulator, który raz że ma dużo mniejszą pojemność niż na
    > naklejce, dwa dużo niższy prąd rozruchowy
    > 2. marny akumulator. jak to wyjaśniał pewien youtuber, skoro części
    > składowe akumulatora są droższe niż akumulator z napisem varta,bosch czy
    > czy costam, to na pewno nie będzie działać dłużej niż rok.
    > 3. specyfika uruchamiania diesla. najpierw świece biorą 100A, co
    > powoduje ze napięcie akumulatora spada poniżej 12v, potem kręcenie
    > rozrusznikiem, tłokami w cylindrach, które po 300tyś km nie są w stanie
    > osiągnąć wystarczającej kompresji.
> [...]

    Hołk;) Masz rację - po prostu odnosiłem sie do mitu, ze jak do kościoła
    to się rozładuje od odpalania. Rozładuje się, jak coś jest nie tak.

    Ad3 - rzeczywiście spada napięcie? Bo gdzieś czytałem, że jak na chwilę
    akumulator obciązysz, to potem jest lepiej jeśli chodzi o prad
    rozruchowy - zwłaszcza w zimę. Chyba że mu amperogodziny wyszły.

    Shrek