    From: Roman Rogóż <r...@s...krakow.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: akumulator 2,4 V
    Date: Fri, 21 Oct 2016 10:13:07 +0200

    W dniu 2016-10-20 o 16:23, Irokez pisze:
> [...]
    &idzastosowanianad=1066&search=braun

    > Ambitna we szczoteczce? Jakby ładowała w godzinę...
    > Ja wymieniałem w golarce brauna NiCd na NiMn i działa od 2 lat.

    To ładowarka ze sprzęgiem indukcyjnym Braun 4728
    Nie ma jak zajrzeć do środka, prawdopodobnie układ zalany żywicą.
    Po stronie "Wtórnej" widać chyba jakiś tranzystor (DC 9B)i zenerę (5N
    9.1) więc na wielką inteligencję bym nie liczył, a ładowanie będzie się
    odbywało w strefie zamieszkałej