    From: Skylla <s...@n...op.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: aplikacja do fotek
    Date: Sun, 17 Mar 2019 14:33:05 +0100

    > na podworku na ktorym gospodaruje - mam racje w sprawie jakosci foto.
    > Jest komorka, ma swoja matryce i inne graty, i tego nie zmienie. Moge
    > TYLKO zmieniac app do zapisu foto. W zwiazku z tym zadalem klarowne
    > pytanie:
    > optymalna app zapisujaca do jpeg

    Nie ma obiektywnie najlepszej aplikacji do aparatu na każdy smartfon.
    Czasem najlepsze zdjęcia robi zainstalowana fabrycznie apka producenta
    telefonu, a czasem jakaś inna wyciągnie z twojej matrycy więcej. Musisz
    albo podać dokładanie model smartfona licząc, że ktoś na nim już to
    testował (o ile to popularny model), albo sam zainstalować kilka
    dostępnych aplikacji (np. od google) o ile będziesz mógł je bez roota w
    ogóle zainstalować.