  • 61. Data: 2019-03-19 23:57:46
    Temat: Re: aplikacja do fotek
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    r...@k...pl w news:tqp29edi24ehc09ch21trk1po9j79cn8mk@4ax.com
    > Tue, 19 Mar 2019 22:47:25 +0100, w
    > <5c91637e$0$487$65785112@news.neostrada.pl>, "1634Racine"
    > Na tym czy ładnie wyostrza, czy dobrze balansuje biel...

    dziekuje za podpowiedz.
    (jesli te warunki nie sa spelnione - a to golym okiem widac - to wiadomo co
    robimy z app. dla mnie wazny jest tez algorytm majacy zrodlo w matrycach
    chocby i o to pytalem, przeciez nie chcialem gadac o tzw wszelkich aspektach
    foto cyfrowej ze szczegolnym uwzglednieniem wykonywania jej komorkami.
    kropa)

    > Ogólnie jak ktoś chce coś więcej od zdjęcia, to sięga przynajmniej po
    > kompakta. Są one nawet mniejsze od telefonu wielkości patelni...

    ale temat jest o komorkach. przykra sprawa moze, ale innej propozycji nie
    mam.

  • 62. Data: 2019-03-20 00:08:45
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    r...@k...pl w news:d3p29edjc0dgds5h9jo84ork89gbr2bqnv@4ax.com
    > Tue, 19 Mar 2019 22:17:47 +0100, w
    > <5c9161ae$1$490$65785112@news.neostrada.pl>, "1634Racine"
    > Ale PNG będzie ważył te 30MB, które są dla ciebie kosmiczne...

    ale pilujesz... :)
    myslisz, ze foto mniej wiecej 3000x2500 wazace w jpeg 3.5 MB, byloby w png =
    mniej wiecej 30 MB?

  • 63. Data: 2019-03-20 00:22:18
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-03-19 o 23:57, 1634Racine pisze:

    > ale temat jest o komorkach. przykra sprawa moze, ale innej propozycji
    > nie mam.

    Bo masz "nerdowskie" zacięcie (używanie czegoś niezgodne z przeznaczeniem).
    Aparat w telefonie, został stworzony tylko po to, żeby wykonać zdjęcie
    do kontaktu. Takie było podstawowe założenie przeznaczenia. To że
    wyewoluował, to sprawka nacisku konsumenta na producenta a nie
    konkurencja czy próba zastąpienia typowego aparatu. Generalnie szukasz
    dziury w całym zamiast sięgnąć po gotowe rozwiązania. OK masz prawo ale
    nigdy nie będziesz zadowolony :)

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy>>>

  • 64. Data: 2019-03-20 08:23:59
    Od: ? you jump on top of my dick ? <s...@t...skurwialy.usraelski.palancie.invalid>

    1634Racine wrote:
    > pierdu.. pierdu.. pierdut...

    follow-up to pl.rec.foto !

    --
    you jump on top of my dick

  • 65. Data: 2019-03-20 10:04:15
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 20 Mar 2019 00:08:45 +0100, w <5c917682$0$507$65785112@news.neostrada.pl>,
> [...]

    > ale pilujesz... :)
    > myslisz, ze foto mniej wiecej 3000x2500 wazace w jpeg 3.5 MB, byloby w png =

    Tak, bo tyle ważą moje fotki w DNG, a to jest skompresowana bitmapa (czyli
    odpowiednik PNG) :)

    No może trochę mniej, bo 30MB to jest dla fotek ok. 4000x3000.

    Zdjęcia niestety fatalnie się kompresują.

    Zresztą sam możesz sprawdzić aplikacją np. OpenCamera.

  • 66. Data: 2019-03-20 10:40:15
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "1634Racine" napisał w wiadomości grup
    pl...
> [...]

    >ale pilujesz... :)
    >myslisz, ze foto mniej wiecej 3000x2500 wazace w jpeg 3.5 MB, byloby

    Jakos tak.
    Wzialem jpg 1MB, zapisalem jako png - i juz wyszlo 5MB. Zapisalem jako
    bmp - 10MB.

    Po prostu musisz sobie kupic karte 128GB, skoro chcesz dobre fotki :-)

    J.

  • 67. Data: 2019-03-20 11:05:25
    Od: p...@g...com

    jestescie trollowani :-)

    przeczytajcie jeszcze raz pytanie:

    Ktora aplikacje wybrac, zeby najmniej degradowala foto?

    ale co za peszek zapomnial napisac dla jakiego telefonu :-)

    Skylla prawidlowo go rozpoznala ale wy nadal sie produkujecie:

    Nie ma obiektywnie najlepszej aplikacji do aparatu na każdy smartfon.
    Czasem najlepsze zdjęcia robi zainstalowana fabrycznie apka producenta
    telefonu, a czasem jakaś inna wyciągnie z twojej matrycy więcej. Musisz
    albo podać dokładanie model smartfona licząc, że ktoś na nim już to
    testował (o ile to popularny model), albo sam zainstalować kilka
    dostępnych aplikacji (np. od google) o ile będziesz mógł je bez roota w
    ogóle zainstalować.

    i to jest prawdidlowa odpowiedz

  • 68. Data: 2019-03-20 11:12:38
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
    >jestescie trollowani :-)
    >przeczytajcie jeszcze raz pytanie:
    >Ktora aplikacje wybrac, zeby najmniej degradowala foto?
    >ale co za peszek zapomnial napisac dla jakiego telefonu :-)

    No jak to do jakiego ? Z androidem przeciez, bo ajfona poprawiac nie
    trzeba, a inne wyginely :-)

> [...]
    >testował (o ile to popularny model), albo sam zainstalować kilka
    >dostępnych aplikacji (np. od google) o ile będziesz mógł je bez roota

    I po co sie produkujesz - kolega o tym wie

    "(po lekturach mam na oku z 10 apps, jest soft do testu, ale moze jest
    inna
    metoda wynikowa --> juz istniejaca wiedza wasza :) "

    J.

  • 69. Data: 2019-03-20 11:20:45
    Od: p...@g...com

    --No jak to do jakiego ? Z androidem przeciez, bo ajfona poprawiac nie
    trzeba, a inne wyginely :-)

    tak i wszystkie maja takie same matryce/obiektywy no litosci :-)

  • 70. Data: 2019-03-20 13:21:14
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-03-20 o 11:05, p...@g...com pisze:
    > jestescie trollowani :-)
    >
    > przeczytajcie jeszcze raz pytanie:
    >
    > Ktora aplikacje wybrac, zeby najmniej degradowala foto?
    >
    > ale co za peszek zapomnial napisac dla jakiego telefonu :-)

    Już mu to napisałem w innym temacie, jak pytał o wzmocnienie dla "media"
    co jest akurat bardzo istotne. Pewnie się wstydzi że ma jakiś muzealny
    chiński zabytek z Biedry a chce z niego zrobić helikopter :)