  • 121. Data: 2019-04-13 18:58:29
    Temat: Re: aplikacja do fotek
    Od: "Tomek" <t...@w...pl>

    "1634Racine" <m...@...cbqebml> wrote:

    > Wiadomo, ze zapis do formatu bezstratnego w androidach nie istnieje

    Ja tam zapisuję w formacie RAW. W androidzie, oczywiście.

  • 122. Data: 2019-04-15 14:34:14
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 19 Mar 2019 13:12:45 +0100, w <5c90dcc5$1$499$65785112@news.neostrada.pl>,
    "1634Racine" <m...@...cbqebml> napisał(-a):

    > to dla mnie nowa informacja. Bo czytalem [niestety brak linka,sorry; ale
    > pamietam, ze portal byl z tych prof.], ze to nie jest mozliwe i to z uwagi
    > na API, i nawet jesli app pokazuje zapis do *.png - tak naprawde to jest
    > jpeg...

    Chyba odkryłem skąd się biorą jpg-i w plikach np. png.
    Zleciłem wysłanie przez Zdjęcia/Gmaila fotek na swój email.
    Tym razem wybrałem pomniejszenie zdjęć (zawsze wysyłem oryginalne rozmiary).

    No i na emailu znalazłem zmniejszone pliki dng (to rawy), a w środku... jpga.

    Google rules :)

  • 123. Data: 2019-04-15 15:18:35
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 15 Apr 2019 14:34:14 +0200, "r...@k...pl"
    <r...@k...pl> wrote:
    > No i na emailu znalazłem zmniejszone pliki dng (to rawy), a w
    > środku... jpga.

    Już wielokrotnie ci tłumaczono że nie ma czegoś takiego jak plik jpg
    w png.

    --
    Marek

  • 124. Data: 2019-04-15 15:24:37

    Mon, 15 Apr 2019 15:18:35 +0200, w
    <a...@n...neostrada.pl>, Marek <f...@f...com>
    napisał(-a):

    > Już wielokrotnie ci tłumaczono że nie ma czegoś takiego jak plik jpg
    > w png.

    Akurat nie mi.
    To plik jpg z rozszerzeniem dng, aby być dokładnym.