eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaautonomiczny odkurzacz, wymiana akumulatora - dziwne zachowanie › Re: autonomiczny odkurzacz, wymiana akumulatora - dziwne zachowanie
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Date: Fri, 19 Jul 2019 07:20:10 -0700 (PDT)
    Subject: Re: autonomiczny odkurzacz, wymiana akumulatora - dziwne zachowanie
    From: s...@g...com

    W dniu czwartek, 18 lipca 2019 14:34:45 UTC-5 użytkownik ToMasz napisał:
    > witam
    > mam odkurzacz autonomiczny, taki który sam jeździ po mieszkaniu i sam
    > wraca na stacje ładującą. stary LG hombot. Wraz z latami użytkowania
    > jego kursy stawały się coraz krótsze, aż maksymalny czas odkurzania
    > spadł do 5 minut. wyjąłem akumulator. 4 pryzmatyczne ogniwa litowo
    > cośtam z balancerem. pomiędzy akumulatorem a odkurzaczem idą dwa
    > cieniutkie kable... 0.35 kwadrat. z braku laku wstawiłem tam 4 sztuki
    > stare 18650. działał.... 30 sekund. No... może któryś z tych
    > akumulatorów jest juz prawie martwy. zrobiłem testy, wyselekcjonowałem
> [...]

    Baterie jedna sprawa, smar na lozyskach czy wyrobione plastikowe przekladnie inna.
    Trza by wsadzic tam jakis batery monitor i zobaczyc jak sie parametry zasilania
    zmieniaja.

    Mysle ze w ten sposob dojdziesz do sensownych wnioskow najszybciej. No moze poza
    kupnem nowego zestawu fabrycznych baterii i/lub przeczyszczeniu calej mechaniki.