  • 61. Data: 2012-08-22 10:46:40
    Temat: Re: autostrada szybciej
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello MichałG,

    Wednesday, August 22, 2012, 10:20:13 AM, you wrote:

    > to dlaczego nie ma?

    Bo po tamtych wrzaskach nie znajdzie się odważny, żeby to zaproponować
    ponownie.

    > Dobrze pamiętam Pola-Winietu....

    Ale chyba wrzaski zapomniałeś.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 62. Data: 2012-08-22 10:50:58
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello J.F,

    Wednesday, August 22, 2012, 10:37:39 AM, you wrote:

    > Bo Pol chcial byc zbyt pazerny, a Ty byles za glupi i przestales na
    > niego glosowac :-)
    > Pol sobie wymyslil winiety na wszystkie drogi,

    Nie na wszystkie tylko na krajowe.

    > platne od razu, a autostrady mialy byc dopiero budowane.

    Nie, no - dwa kawałki były...

    > Pozniej pomysl lagodzono, ale wyborcy juz nie chcieli na niego
    > glosowac.
    > A w budzecie ciagle byla dziura, wiec przeszli na system prywatnych
    > autostrad, a wtedy nie ma sily - musza byc bramki.

    Wrocław - Gliwice nie jest prywatna.

    > Potem sie dolozyly unijne przepisy, i znow mamy bramki ..

    Unijne przepisy wcale nie wymuszają bramek. Unijne przepisy
    ograniczają apetyty...

    > Wersja spiskowa zas ... bo Kulczyk byl madrzejszy niz wszyscy nasi
    > politycy razem wzieci. Wiedzal jak sie to rozwinie i wiedzial jak na
    > tym zarobic :-)

    Ale co Kulczym ma do A4?

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 63. Data: 2012-08-22 12:19:29
    Od: MichałG <g...@w...pl>

    RoMan Mandziejewicz pisze:

    > Bo po tamtych wrzaskach nie znajdzie się odważny, żeby to zaproponować
    > ponownie.

    > Ale chyba wrzaski zapomniałeś.

    jak rząd sie przejmuje wrzaskami to jest dupa a nie rzad. Zawsze ktoś
    wrzeszczy... nawet jak dają w prezencie 100 zł to cześć bedzie
    wrzeszczeć że ma byc 200... ;)

    Michał

  • 64. Data: 2012-08-22 12:26:28
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello MichałG,

    Wednesday, August 22, 2012, 12:19:29 PM, you wrote:

    [...]

    > jak rząd sie przejmuje wrzaskami to jest dupa a nie rzad. Zawsze ktoś
    > wrzeszczy... nawet jak dają w prezencie 100 zł to cześć bedzie
    > wrzeszczeć że ma byc 200... ;)

    Niejaki Cimoszewicz w 1997 roku uczciwie i słusznie powiedział
    "trzeba było sie ubezpieczyć". Przegrał kolejne wybory.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 65. Data: 2012-08-22 12:33:39
    Od: MichałG <g...@w...pl>

    RoMan Mandziejewicz pisze:
> [...]
    >
    > Niejaki Cimoszewicz w 1997 roku uczciwie i słusznie powiedział
    > "trzeba było sie ubezpieczyć". Przegrał kolejne wybory.

    Nie przegrał bo zostal 'legalnie udupiony' ..... pewnie stanowił za duze
    ryzyko dla niektórych - ale to OT.

    Michał

  • 66. Data: 2012-08-22 13:02:46
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello MichałG,

    Wednesday, August 22, 2012, 12:33:39 PM, you wrote:

    > Nie przegrał bo zostal 'legalnie udupiony' ..... pewnie stanowił za duze
    > ryzyko dla niektórych - ale to OT.

    Myslisz o prezydenckich w 2005 i Jaruckiej. A ja mówie o przegranych
    wyborach parlamentarnych w 1997.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 67. Data: 2012-08-22 13:32:04
    Od: MichałG <g...@w...pl>

    RoMan Mandziejewicz pisze:

    > Myslisz o prezydenckich w 2005 i Jaruckiej. A ja mówie o przegranych
    > wyborach parlamentarnych w 1997.
    ten Pan nigdy nie pasował do 'swoich'.
    Coz.... demokracja to strasznie głupi ustrój...

  • 68. Data: 2012-08-22 13:37:36
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello MichałG,

    Wednesday, August 22, 2012, 1:32:04 PM, you wrote:

    > ten Pan nigdy nie pasował do 'swoich'.
    > Coz.... demokracja to strasznie głupi ustrój...

    Rozmydłasz. A chodzi o to, że nie ma chetnych do utraty kolejnych
    procentów poparcia do kolejnych wyborów.

    Z bramek na A4 jest niezadowolony ułamek ułamka procenta wyborców. Z
    winiet byłoby niezadowolonych znacznie więcej.

    Dla mnie większym idiotyzmem obecnego rozwiazania jest brak istotnych
    zniżek przy instalacji ViaBoxów w samochodzie osobowym - przecież to
    jest znaczne obnizenie kosztów obsługi autostrady i z racji tego
    opłata za km powinna być znacznie niższa.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 69. Data: 2012-08-22 17:27:51
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > A na Maledivach lepiej niz w Egipcie ?

    Lepiej, bo Polaków mniej. ;-)
    A tak na poważnie - co kto lubi.
    Mnie się bardziej podobają wyspy koralowe, ale nuda na nich już
    niekoniecznie.
    A tania komunikacja na Maledivach jest, ale tylko raz dziennie, więc wrócić
    nie zdążysz.

  • 70. Data: 2012-08-22 17:28:59
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup dyskusyjnych:6...@p...pl.inv
    alid...
    > Hello MichałG,
    >
    > Wednesday, August 22, 2012, 10:07:10 AM, you wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Ależ miały być winiety - Ty chyba za młody jesteś, żeby ówczesne
    > wrzaski pamiętać...

    A niektórzy zbyt sklerotyczni, żeby pamiętać iż winiety miały być za drogi
    krajowe - do dzisiaj bezpłatne dla osobówek.