eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.internet.polipawaria internetdsl Wroclaw › Re: awaria internetdsl Wroclaw
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: "Tomasz Polus" <t...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: awaria internetdsl Wroclaw
    Date: Sun, 30 Jan 2005 14:51:44 +0100
    Organization: news.onet.pl
    Lines: 38
    Sender: t...@p...onet.pl@awv188.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Message-ID: <ctiooa$56n$1@news.onet.pl>
    References: <cteo4o$q79$1@atlantis.news.tpi.pl> <ctgv99$5u2$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <cti5bj$fcd$1@news.onet.pl> <ctia8g$fm7$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    <ctij4g$s84$1@news.onet.pl> <s...@p...tvk.wroc.pl>
    NNTP-Posting-Host: awv188.neoplus.adsl.tpnet.pl
    X-Trace: news.onet.pl 1107093066 5335 83.27.81.188 (30 Jan 2005 13:51:06 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 30 Jan 2005 13:51:06 GMT
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2180
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2180
    X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.internet.polip:70544
    [ ukryj nagłówki ]

    "Admin" <a...@o...wroclaw.pl.invalid> wrote in message
    news:slrncvpnoo.nk8.admin@pyro.tvk.wroc.pl...
    [...]
    > If informacja sprawdzona - backup zawiódł, czyli
    > * przenumerowanie wszystkich portów w konfiguracji
    > * przełączenie kanałów ATM'owych do innego routera
    > + ich ew. renumeracja
    > * ew. regeneracja plików konfiguracyjnych dla modemów
    > * zmiana routingu w sieci (ew. dynamiczna, czyli mogła odpaść)

    Na pewno współczuję adminom, bo mieli beznadziejny weekend
    ale szczerze mówiąc mam w d... co oni musieli zrobić ręcznie
    a co poszło z automatu. Zapłaciłem za łącze i nie chcę słyszeć
    o tym, że nie działa przez cały dzień, bo ktoś zaniedbał swoje
    obowiązki. Wypadałoby okresowo sprawdzać czy backupy jeszcze
    działają... a oni tego najwyraźniej nie robili.
    Jak mój system się zwali i klienci nie mogą z niego korzystać
    to nikt mnie nie pyta czy musiałem przepisać wszystkie konfigi
    ręcznie, czy postawić pół systemu od nowa, klientom po prostu
    nie działa i to jest moja porażka.
    A tym razem była to porażka adminów TPSA i to spora, bo awaria
    trwała moim zdaniem strasznie długo.

    Co więcej, nie usłyszałem z BOKu nawet oczywistego słowa "przepraszam",
    jak również nikt do mnie nie oddzwonił, mimo że obiecali to zrobić
    po usunięciu awarii. Wypadałoby nad tym również "nieco" popracować.

    > Biorąc pod uwagę ile tych DSL'i działa w okoliach Wrocławia poszło całkiem
    > szybko
    > (jak na ręczną robotę)

    Wg oświadczenia TPSA, awaria trwała od 11:45 do 2:40, czyli
    15 godzin. To jest wg Ciebie "całkiem szybko"?

    --
    Tomasz Polus


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: