  • Data: 2019-07-16 12:30:25
    Temat: Re: b, g, n
    Od: pueblo <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witaj Uncle Pete, 14 lip 2019 w news:qgepb8$1tt0$3@gioia.aioe.org
    napisałeś/aś:

    > To nie jest szerszy zakres, tylko możliwość wyboru protokołu przez
    > sprzęt. Ustawiony na b/g/n, najprawdopodobniej i tak automatycznie
    > wynegocjuje połączenie na n.

    No tak. Chodzi mi o sytuacje:
    Sygnał bgn - czy np. to wpływa na poziom zakłócenia od innych sieci w
    porównaniu tylko n?
    Sygnał bgn i wszystkie urządzenia łączą się i tak w trybie n - czy wtedy
    nie ma żadnej różnicy w jakości, prędkości, zakłóceniach niż przy
    ustawieniu sygnału tylko n. Takie niuanse.
    Z innej beczki. W sumie ciekawi mnie też, czy moc nadawania przez router
    może się zmieniać w zależności od zakłóceń, ilości podłączonych urządzeń?