    From: Filip <b...@m...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: badania techniczne za tanie
    Date: Wed, 17 Oct 2012 00:42:35 +0200

    W dniu 2012-10-16 23:26, z pisze:

    > Nie wiem gdzie robicie przeglądy ale mój samochód jest jak najbardziej
    > zawsze dokładnie sprawdzany.

    Czy kiedykolwiek rozebrali Ci w aucie cokolwiek? Podnieśli dywan by
    sprawdzić podłogę? Puknęli młotkiem w podłużnicę by sprawdzić czy nie ma
    rdzy i dziur? Większość aut ma dziury w podłużnicach, Fiat punto 8 letni
    jest zjedzony doszczętnie, każdy jeden jeżdżący. Takie auta powinny być
    na złomie, a nie przeglądy przechodzić za 100 zł, bo nikt nawet tego nie
    sprawdza, bo za 100 zł nie opłaca się wziąć wkrętaka czy młotek w rękę,
    bo następne auto czeka do przeglądu w kolejce.

    > Sugerują jak gdzieś jest luz w zawieszeniu
    > a nawet kategorycznie mówią że nie podbiją.

    Mi kiedyś znaleźli mikroskopijny luz na sworzniu i kazali wymienić.
    Przeglądu nie przeszedłem, auto zdrowe, zero rdzy. A taki gnojek punto
    podjedzie czy matizem z dziurą w podłodze i przegląd przechodzi...

    > Oczywiście oferowana jest
    > stosowna usługa i w cale nie za duże pieniądze.

    U nas na stacjach dużo chcą za naprawy.

    > Na samym badaniu pewnie firma by się nie utrzymała ale jakoś trzeba
    > sobie dawać radę :-) Ogólnie łatwo nie jest.
    > Jakaś rewaloryzacja powinna być ale nie ulubionym sposobem równania ceny
    > do zachodniej europy bez zerknięcia na polskie zarobki.

    Skoro polskie zarobki są nędzne, to nie znaczy że ludzie mają jeździć
    autami, które nie nadają się do jazdy. Tylko na złom.