  • 1. Data: 2012-10-18 12:40:59
    Temat: bateria
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    może Ktoś tu jest zorientowany? wszscy sprzedają baterie 700mAh, a tu jakiś
    gość oferuje:
    http://allegro.pl/bateria-siemens-c65-c75-cx65-cx75-
    s75-s65-4950mah-i2671409897.html
    to jakaś ściema? czytałm tu i uwdzie, że taka bateria potrafi eksplodować i
    się zapalić podczas ładowania, prawda to?

  • 2. Data: 2012-10-18 13:18:49
    Temat: Re: bateria
    Od: " ...:::WISKOLER:::..." <j...@b...rh>

    Na grupie pl.misc.telefonia.gsm, osobnik mieniący się nazwą identyfikator:
    20040501 naskrobał(a):

> [...]
    > to jakaś ściema? czytałm tu i uwdzie, że taka bateria potrafi eksplodować i
    > się zapalić podczas ładowania, prawda to?

    To tak samo jak z tymi pendrivami po 128 GB, naklejkę każdy potrafi
    nakleić, nawet chińczyki dadzą radę swoimi małymi łapkami.
    --
    ...:::WISKOLER:::...

    "Dzień dobry" powiedział mężczyzna w windzie.
    "Czy staję się aż tak rozpoznawalny?" pomyślał Stirlitz.

  • 3. Data: 2012-10-18 13:44:30
    Od: mirekc <m...@i...pl>

> [...]
    >
    > to jakaś ściema? czytałm tu i uwdzie, że taka bateria potrafi
    > eksplodować i się zapalić podczas ładowania, prawda to?

    Używam takich baterii od lat i generalnie jestem zadowolony. Oczywiście
    pojemność to ściema, ale tak na moje oko (bo pomiarów nie robiłem)
    jakieś 900 - 1000mAh mają. Dotąd żadna mi nie wybuchła, ale po jakichś 2
    latach użytkowania mogą się lekko wybulić. Upewnij się, że sprzedawca
    daje gwarancję, bo zdarzają się wadliwe.

  • 4. Data: 2012-10-18 14:31:06
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    mirekc <m...@i...pl> wrote:
> [...]
    > 900 - 1000mAh mają. Dotąd żadna mi nie wybuchła, ale po jakichś 2 latach
    > użytkowania mogą się lekko wybulić. Upewnij się, że sprzedawca daje

    Jak pomiarow nie robiles i porownujesz do tego co pamietasz z zachowania
    sie starej, zuzytej baterii zanim kupiles nowa to raczej nie pisz 900-1000
    bo sie oklamujesz :)

  • 5. Data: 2012-10-18 16:58:07
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    " ...:::WISKOLER:::..." napisał:

    > naklejkę każdy potrafi
    > nakleić, nawet chińczyki dadzą radę swoimi małymi łapkami.

    Chińczyki jak chińczyki, ale ów sprzedawca z (za przeproszeniem) Allegro
    przynajmniej zachował się w miarę przyzwoicie, oczywiście jak na
    tamtejsze standardy, a raczej ich brak. Nigdzie wszak w opisie aukcji
    nie napisał, że oferowana bateria ma pojemność 4950 mAh ;-)

    JoteR

  • 6. Data: 2012-10-18 18:08:45
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    "JoteR" <j...@p...pl> wrote:

> [...]
    > tamtejsze standardy, a raczej ich brak. Nigdzie wszak w opisie aukcji nie
    > napisał, że oferowana bateria ma pojemność 4950 mAh ;-)

    Czytać nie umiesz gościu - jest pojemność podana w mah w tytule i w opisie
    aukcji.

  • 7. Data: 2012-10-18 18:11:27
    Od: Pszemol <P...@P...com>

  • 8. Data: 2012-10-18 18:17:59
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 18.10.2012 12:40, identyfikator: 20040501 pisze:
    > może Ktoś tu jest zorientowany? wszscy sprzedają baterie 700mAh, a tu
> [...]
    brakuje przecinka po trzecie cyfrze.
    Jakby dało się zmieścić 5Ah w takiej małej kosteczce, byłaby to
    rewolucja w zasilaniu nie tyle telefonów, ale rowerów, samochodów.

    ToMasz

  • 9. Data: 2012-10-18 19:04:19
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Pszemol" napisał:

    > Czytać nie umiesz gościu - jest pojemność podana w mah w tytule i w
    > opisie
    > aukcji.

    O, tę akurat stronę udało ci się otworzyć? Co za wybiórczy fart.
    Pokaż więc paluszkiem gdzie w opisie aukcji jest podana pojemność tej
    baterii (czy też akumulatora, jak kto woli). Hint: pojemność tego rzędu
    określa się w jednostkach zwanych "mAh". Określenie "Bardzo duża
    pojemność" nie jest jednostką miary tejże. Ale to pan inżynier chyba
    wie?

    JoteR

  • 10. Data: 2012-10-18 20:00:26
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    "JoteR" <j...@p...pl> wrote:

    > O, tę akurat stronę udało ci się otworzyć? Co za wybiórczy fart.

    Fart = pierdziec (po angielsku :))

    Ta strona nie dyskryminuje urządzeń mobilnych jak onet.pl.

> [...]
    > określa się w jednostkach zwanych "mAh". Określenie "Bardzo duża
    > pojemność" nie jest jednostką miary tejże. Ale to pan inżynier chyba wie?

    Pan inżynier dobrze wie, że na aukcjach piszą i czytają tytuły i opisy
    "zwykli ludzie" i dla nich mah i mAh jest tą samą jednostką pojemności
    akumulatora: mili-ampere-hour.