    Subject: Re: beton
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    From: robot <a...@o...pl>
    Date: Wed, 20 Nov 2019 15:49:51 +0100

    W dniu 2019-11-19 o 10:34, Marek pisze:

    > Swoją drogą zadziwiająca jest popularność press kanałów. Co w tym ludzie widzą?
    Kiedyś widziałem prasowanie prawdziwego diamentu za kilka set tys $,... jakaś firma
    jubilerska ufundowała....

    Nie wiem , ale ja zawsze lubiłem na to patrzeć. To znaczy odkąd pamiętam.
    Zgniatałem czym się dało w dzieciństwie. Największym moim osiągnięciem
    była prasa zrobiona z piłki do rugby, desek i kompresora do pompowania opon.
    Za ramę do prasy robiła "antyczna" szafa, bo była wstawiona na styk pod sufit, więc
    nie podnosiła się do góry
    podczas sprasowywania.