  • Data: 2018-05-25 21:22:29
    Temat: Re: bezpieczniki
    Od: "HF5BS" <h...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "SnCu" <t...@e...ca> napisał w wiadomości
    news:pe95pq$2fu$1@node2.news.atman.pl...
    > Tu jest akurat problem z tym, że nasi elektryczni mądrale chcą być świętsi
    > od papieża i wymyślili różnicówkę na oświetlenie, w dodatku wspólną z
    > gniazdkami.

    Osobliwość...

    > Po pierwsze, taki układ przeczy od lat wypracowanemu systemowi, że
    > bezpiecznik od światła jest osobny od bezpiecznika od gniazdek z ww.
    > powodu.

    Znam przypadek podpięcia pod jedno. Ciemnym wieczorem, przypadkowe
    chluśnięcie sodą żrącą na gniazdki elektryczne wywala wszystko,l z
    oświetleniem włącznie. Racja za oddzieleniem.

    > Po drugie, na planecie Ziemia, z wyjątkiem Kartoflanej Republiki Bolandy,
    > przyjęło się, że różnicówka dotyczy tylko urządzeń podłączanych giętkim
    > kablem do gniazdka wtyczkowego. A więc, oświetlenie - nie, maszyny
    > przyłączane "na sztywno" nie.

    Nu, a jak zechcę temi mokremi rencami zmienić żarówkę, stojąc na wannie, czy
    inszem obiekcie wodnym? :))

    > Ale Naród Polski ma długoletnią historię bohaterskiego rozwiązywania
    > problemów, które sam sobie stworzył.

    No, cóż...
    Mimo wszystko, nie chciałbym, aby mnie jebło ze "sztywnej" maszyny, jak coś
    zawilgotnieje...
    No, kota będę ganiał, żeby mi się nie zeszczał na maszynę, bo koteczku
    miałmiał, maszyna nie ma różnicówki...? I tak się zeszcza, jak mnie w domu
    nie będzie...
    Przy czym - wcale nie mówię, że moja uwaga miała by byc słuszna. Rozpoznaję
    ją jedynie pod kątem nietypowych sytuacji, choćby herbata miała by się
    wylać, albo gorzała...

    --
    Pies może złamać serce tylko raz,
    kiedy jego własne przestaje bić...

    PS Nie poprawiać błędów, zrobione są celowo
    PS2 nie mam kota, ale planuję mieć
    PS3 na pewno rozpoznam co i gdzie ma być, zanim zastosuję różnicówkę,
    możecie być spokojni. A kota jakoś dopilnuję, jeśli się uda.