eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikabezprz. sensor klasyczny czy wifi? (Było: ESP8266 (Where is Lua used?)) › Re: bezprz. sensor klasyczny czy wifi? (Było: ESP8266 (Where is Lua used?))
    From: Atlantis <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: bezprz. sensor klasyczny czy wifi? (Było: ESP8266 (Where is Lua used?))
    Date: Wed, 26 Nov 2014 20:21:27 +0100

    W dniu 2014-11-25 14:42, Marek pisze:

    > Są też wersje rfm12bp 500 mW, tylko cena 40pln (tme). Ale 0.5W to już
    > konkret, przy ant kierunkowych zasięg kilometra spokojnie, jak nie więcej.

    Tak, wiem. Zaopatrzyłem się kiedyś w jedną czy dwie sztuki na 868 MHz.
    Niedługo potem dowiedziałem się o RMF69 i zdecydowałem, że lepiej nie
    zaczynać żadnego projektu na starszej wersji, bo to będzie się wiązało z
    rezygnacją z największych zalet nowego modelu. Niestety nic nie wiadomo
    o RFM69BP.
    A teraz zresztą sam się zastanawiam, czy WiFi nie będzie fajniejszym
    rozwiązaniem. Bo do tej pory powstrzymywała mnie głównie cena, ale od
    czasu pojawienia się ESP8266... Jest jeszcze kilka kwestii, które budzą
    moje wątpliwości, ale zobaczymy. :)