  • 11. Data: 2010-08-14 06:20:53
    Temat: Re: bezprzewodowa mysz i klawiatura
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Fri, 13 Aug 2010 16:39:12 +0200, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >A baterie .. jak dobre akumulatorki
    >to wymiana na naladowane co 3 dni, przy czym myszki nie wylaczam na
    >noc.

    Moja małzonka ma bezprzewodową mysz G-Cube. Jakaś chińszczyzna.
    Baterie wymienia co pół roku. Akumulatory wytrzymują mniej, jakieś dwa
    miesiące. Ale co trzy dni?

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 12. Data: 2010-08-14 10:25:52
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-08-14 06:27, Jacek pisze:
    > OOO, link sie nie wkleil;)
    > http://allegro.pl/item1166397063_mysz_logitech_vx_na
    no_cordless_nowa_etui_wys_24h.html

    Jak gdzieś jest napisane, że mysz jest do notebooka to na komputerze
    stacjonarnym taka mysz nie działa?

    --
    animka

  • 13. Data: 2010-08-14 10:27:55
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-08-14 08:20, jerzu pisze:

    > Moja małzonka ma bezprzewodową mysz G-Cube. Jakaś chińszczyzna.
    > Baterie wymienia co pół roku. Akumulatory wytrzymują mniej, jakieś dwa
    > miesiące. Ale co trzy dni?

    Czy te akumulatory można ponownie naładować czy trzeba wymieniać na nowe?
    Pytam bo nie używam, więc nie wiem.

    --
    animka

  • 14. Data: 2010-08-14 12:38:23
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Sat, 14 Aug 2010 12:27:55 +0200, Animka <a...@t...nieja.wp.pl>
    wrote:

    >Czy te akumulatory można ponownie naładować czy trzeba wymieniać na nowe?

    Zwykłe akumulatory R3 (AAA) NiMH które się ładuje.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 15. Data: 2010-08-14 15:39:25
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-08-14 14:38, jerzu pisze:

    > Zwykłe akumulatory R3 (AAA) NiMH które się ładuje.

    Aha, czyli jak rozumiem takie akumulatorki (podobne do baterii
    paluszkow) można często ładować jak się rozładują. Mam takie w telefonie
    bezprzewodowym i chyba niepotrzebnie wyrzuciłam jak się rozladowały, a
    powinnam je chyba ponownie naładować.

    --
    animka

  • 16. Data: 2010-08-14 16:42:54
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    Użytkownik "Animka" <a...@t...nieja.wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]

    paluszkow) można często ładować jak się rozładują. Mam takie w telefonie
    bezprzewodowym i chyba niepotrzebnie wyrzuciłam jak się rozladowały, a

    Gdzie wyrzuciłaś?

  • 17. Data: 2010-08-14 16:49:31
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-08-14 18:42, Santana pisze:

> [...]
    > paluszkow) można często ładować jak się rozładują. Mam takie w telefonie
    > bezprzewodowym i chyba niepotrzebnie wyrzuciłam jak się rozladowały, a

    A dałam takim panom spod smietnika.

    --
    animka

  • 18. Data: 2010-08-15 10:37:36
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Sat, 14 Aug 2010 12:25:52 +0200, Animka napisał(a):

    no_cordless_nowa_etui_wys_24h.html

    > Jak gdzieś jest napisane, że mysz jest do notebooka to na komputerze
    > stacjonarnym taka mysz nie działa?

    Dziala, ale jak masz monitor wiekszy niz matryca laptopa, to myszka nie
    bedzie wyswietlac kursora poza obszarem zalozmy 15,4 cala hehe.

  • 19. Data: 2010-08-15 10:41:49
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Sio trolu:)

  • 20. Data: 2010-08-15 15:17:28
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-08-15 12:37, Jacek pisze:

    no_cordless_nowa_etui_wys_24h.html

    > Dziala, ale jak masz monitor wiekszy niz matryca laptopa, to myszka nie
    > bedzie wyswietlac kursora poza obszarem zalozmy 15,4 cala hehe.

    Dzięki. Czyli kupować taką do komputera, nie laptopa.

    --
    animka