    From: a...@p...pl
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: bit po bicie - asynchronicznie z modemu FSK
    Date: Wed, 24 Dec 2014 22:33:21 +0100

    On Wed, 24 Dec 2014 21:51:32 +0100, Artur Miller <n...@n...com>
    wrote:

    >ale bity mogą być zakodowane w różny sposób. jako poziom logiczny (1 =
    >A, 0 = B) albo zmianę poziomu (np 1 = zmiana z A na B, 0 = zmiana z B na
    >A), albo ewentualną zmianę poziomu (1 = zmiana A na B albo B na A, 0 =
    >bez zmiany). jak tego nie wiesz, to nie pooglądasz bitów. moze datasheet
    >od FXa pomoże.
    >
    >A i B to są częstotliwości modulujące FSK.
    >
    >@

    w najprostrzym wydaniu FX604 to demodulator i przerabia czestotliwosci
    Mark/Space na bity 1/0.

    Dla osob bieglych w programowaniu malych prockow, to pikus - ja
    zaczynam i potrzebuje asynchronicznie odbierac bity (bez wzgledu jak
    leca) i na poczatek wysylac

    bity przychodza asynchronicznie (i powiedzmy) 1200 b/s...i moze byc po
    koleji wiele 1 i wiele 0, wiec odbior musi to uzglednic, wiec nie
    wystarczy reagowac przerwanie na zmiane stanu...bo ten stan sie moze
    nie zmienic wiele bitow po kolei. Powinno byc NRZI aby takich sytuacji
    nie bylo (wiele zer/jedynek) ale nie wiem. Na razie to nie wazne.

    Wazne jest poki co odebrac bity jak leca i nadac tak samo.(repeater).

    --
    ThinkXtra