  • 1. Data: 2005-06-21 13:15:53
    Temat: blueconnect, ktos testowal transfery w poznaniu?
    Od: "piotr323wawa" <e...@v...pl>

    pozdro

  • 2. Data: 2005-06-21 15:29:31
    Od: ve <v...@v...cp>

    > Re: blueconnect, ktos testowal transfery w poznaniu?

    tak

    > pozdro

    ntg

  • 3. Data: 2005-06-22 13:40:44
    Od: ""piotr323wawa" <e...@v...pl>

    > tak

    > ntg

    podziel sie opinia jesli mozesz :-)
    jak to chodzi, ..ile mozna wyciagac ?

    pzdr

  • 4. Data: 2005-06-22 23:41:35
    Od: Tomasz Śląski <t...@k...org.pl>

    piotr323wawa <e...@v...pl wrote:

    > podziel sie opinia jesli mozesz :-)
    > jak to chodzi, ..ile mozna wyciagac ?

    Ogólnie, ten "najszybszy bezprzewodowy internet" to uryna, kloaka i
    obrzydliwie wielkie łgarstwo marketingu PTC dwojga zarządów.
    W WaW testowałem na UMTS - transfery dochodziły do 16-20 kB/s, ping do
    bramki 150-500 ms. Na SSH da się pracować. Po opuszczeniu strefy UMTS mamy w
    POZ do dyspozycji EDGE i GPRS z transferami odpowiednio 5-6kB/s i 0,5-2 kB/s
    i pingiem 700-1800 ms do bramki. Jak mamy szczęście, to możemy się zapiąć do
    hotspota, gdzie wygląda to bardziej ludzko i normalnie, ale to też nie
    reguła. W każdym razie, ja osobiście na razie dziękuję.

    --
    TOM
    AS33868 MAN Administrator

  • 5. Data: 2005-06-23 10:28:21
    Od: Przemyslaw Frasunek <v...@f...lublin.pl>

    Tomasz Śląski napisał(a):
    > W WaW testowałem na UMTS - transfery dochodziły do 16-20 kB/s, ping do

    To dobrze Ci dzialal ten UMTS... Poza centrum, w mieszkaniu mialem 2 kB/s.

    --
    * Fido: 2:480/124 ** WWW: http://www.frasunek.com/ ** NICHDL: PMF9-RIPE *
    * JID: v...@j...atman.pl ** PGP ID: 2578FCAD ** HAM-RADIO: SQ8JIV *

  • 6. Data: 2005-06-23 10:45:43
    Od: "piotr323wawa" <e...@v...pl>

> [...]
    > hotspota, gdzie wygląda to bardziej ludzko i normalnie, ale to też nie
    > reguła. W każdym razie, ja osobiście na razie dziękuję.

    wielkie dzieki za opinie,
    tak tez myslalem ze szybki to on jest marketingowo :-)

    pzdr

  • 7. Data: 2005-06-30 22:36:57
    Od: "koniu" <n...@e...here.so.dont.spam>

    A jak wygladaja transfery w IDEI?