    From: "Archangell" <R...@o...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: bo sie mi komputer nie wlacza
    Date: Thu, 2 Jul 2009 20:22:39 +0200

    > no kurcze, ale to nie jest moja sytuacja.
    > przeczytaj jeszcze raz to co napisalem. <rs>

    No kurcze, przeczytalem jeszcze raz i co?
    U mnie efekt byl taki ze po wylaczenia komputera np. na drugi dzien po
    nacisnieciu
    przycisku power nic sie nie dzialo. Wyciagalem i wkladalem wtyczke od
    zasilania komputera
    kilka razy i za któryms tam razem komp startowal. Wszystko do czasu dopoki
    przestal startowac
    definitywnie bo zasilacz definitywnie sie zepsul.

    Arch