  • Date: Fri, 03 Jul 2009 08:17:01 +0200
    From: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: bo sie mi komputer nie wlacza

    rs pisze:
    > no i faktycznie sie nie wlacza. przynajmniej nie zawsze.
    > komp to jeden z delli z linii dimension 8200. czasami odpala sie bez
    > problemu innym razem nie. pomaga odlaczenie kabla zasilajacego,
    > ponowne podlaczenie i wtedy komp odpala. choc tez nie zawsze.
    > kabel i podlaczenie zasilania z drugiej strony jest ok.
    > jakies pomysly, zanim zaczne rozbierac zasilacz?
    > z gory dzieki. <rs>

    A u mnie winna była płyta główna, komp startował, ale zawisał, zanim
    cokolwiek na ekranie wyświetlił, czasem zapiszczał błędem grafiki,
    czasem normalnie wystartował zapominając obudzić grafikę, czasem po
    włączeniu resetował się nonstop. Jak już się uruchamiał, to po
    uruchomieniu systemu potrafiła zawisnąć, ale najczęściej działał normalnie.