  • Data: 2016-04-28 22:18:25
    Temat: Re: booster parametry
    Od: Dykus <d...@s...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!

    > Nie spotkalem większej niż oficnajlnie niecałe 10A, ale im wiekszy prąd
    > tym mniejsza pojemność przy tym samym gabarycie. Kupno tylko na
    > zamówienie w ilościach kontenerowych.

    Nie przesadzaj, chyba specjalnie oczy zakrywasz. ;) Niedawno na Allegro
    kupowałem nowe ogniwa do wkrętarki, więc dostępne są, a jako, że skąpy
    jestem, to drogie być nie mogły. :)
    Z PDFów jakie mam na dysku (a więc były gdzieś dostępne):
    CGR18650K (Panasonic) - 30A
    US18650VTC4 (Sony) - 30A
    INR18650-20R (Samsung) - 22A
    INR18650-15Q (Samsung) - 18A
    IFR18650-11Q (Samsung) - 10A
    UR18650W2 (Sanyo) - 10A

    Wamtechnik ma sporą ofertę ogniw.

    Oczywiście odnoszę się do "10A", a nie "400A" dla rozruchu silnika... :)

    https://www.youtube.com/watch?v=_elNY-bmCkQ
    Myślisz, że to fake?
    Z drugiej strony - aku rozładowany do 0V, profil i sklep "Ceramizery",
    hmm... ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Dykus.