  • 31. Data: 2002-06-21 16:17:00
    Temat: Re: cena sdi
    Od: Marek Wodzinski <m...@O...mamy.to>

    On Fri, 21 Jun 2002, futszaK wrote:

    > czy ethernet przy Neostradzie/DSL sie zatyka ???

    to neostrada jest podlaczona ethernetem do tpsa?
    pierwsze slysze...

    > jesli sciagam plik (ida potwierdzenia) to jeszcze da się przeboleć,
    > najgorszy zajgon się zaczyna jak usiłuje sciagac i wysylac
    > jednoczesnie jakies pliki i to mnie wlasnie denerwuje w SDI i tego
    > chcialbym sie wyzbyc zakladajac DSL-ke, a tutaj oczywiscie brak
    > mozliwosci technicznych

    blablabla.
    po prostu ten efekt jest mniej widoczny na szybszych laczach...
    a dsl jest niesymetryczny wiec i tak upload bedzie Ci zatykal download...

    pozdrawiam/regards

    majek
    Jean-Baptiste Emmanuel Zorg

  • 32. Data: 2002-06-21 21:19:58
    Od: c...@a...com (Sławomir Białek)

    In article <0...@4...com>, futszaK wrote:
    > jesli sciagam plik (ida potwierdzenia) to jeszcze da się przeboleć,
    > najgorszy zajgon się zaczyna jak usiłuje sciagac i wysylac
    > jednoczesnie jakies pliki i to mnie wlasnie denerwuje w SDI i tego

    może potrzeba dobrego stosu tcp/ip? z dobrze dobranymi parametrami.

    --c

  • 33. Data: 2002-06-21 21:20:15
    Od: "zenon" <z...@p...fm>

    to zbyt piękne żeby było prawdziwe

    --
    pozdrawiam
    z poważaniem Zenon GG 1115983

  • 34. Data: 2002-06-21 21:20:27
    Od: Dominik Mierzejewski <d...@n...rangers.eu.org>

    Date: Fri, 21 Jun 2002 00:16:17 +0000 (UTC)
    From: futszaK <f...@w...sitefinder.pl>

    > ....podczas prob sciagania i wysylania w tym samym czasie lacze traci
    > na symetryczności, bo wysylanie zatyka sciaganie i odwrotnie...

    Eee tam. Mnie się udawało wyciągnąć 10KB/s w obie strony, czasem przez
    parę godzin.

    --
    "The Universe doesn't give you any points for doing things that are easy."
    -- Sheridan to Garibaldi in Babylon 5:"The Geometry of Shadows"

  • 35. Data: 2002-06-21 21:20:31
    Od: "Mateusz Kempa" <m...@t...pl>

    Tak futszaK , pamietam te czasy...
    Tylko ze ja mialem jeszcze modem 14.4 :)

    To byl wtedy szok , a teraz...

    --------------------
    Mateusz Kempa | Ostrzeszów
    e-mail: m...@t...pl | IRCnet: Spec007
    Registered Linux User: #259654
    Have you visited www.tedsoft.pl today ?

  • 36. Data: 2002-06-22 16:04:08
    Od: Przemyslaw Frasunek <v...@f...lublin.pl>

    futszaK <f...@W...sitefinder.pl> napisał(a):

    > Internet 2 lata temu, gdzie ludzie potrafili bulic po 500-1000zł
    > miesiecznie za dial-up gdyz nie bylo innej mozliwosci.

    Dwa lata temu to funkcjonował normalnie. Ja pamiętam, jak cały Lublin
    był podpięty przez 256 kbps do NASKu. Już wtedy LUBMAN sprzedawał
    łącza 10 Mbps ;) Natomiast, jak nie było SDI to mi nawet było całkiem
    lepiej. Miałem dzierżawkę 115200 z LubMANu i byłem wówczas jedynym
    klientem prywatnym/niekomercyjnym/nieuczelnianym w całym mieście ;)

    > Nie bylo znizek po 18 (impuls cala dobe co 3 minuty) .nie bylo 30
    > godzin, nie bylo 56k (predkosc maksymalna modemu 28,8, potem było
    > 33,6)

    Dość długo używałem dialupa na 14400, najpierw do LubMANu, potem przez
    chwilę do TPSA (jak weszła), później znowu do LubMANu. Ale i tak
    głównym źródłem dostępu do USENETu była wtedy bramka z FidoNetu.

    --
    * Fido: 2:480/124 ** WWW: http://www.frasunek.com/ ** NIC-HDL: PMF9-RIPE *
    * Inet: p...@f...com ** PGP: D48684904685DF43EA93AFA13BE170BF *

  • 37. Data: 2002-06-22 16:04:36
    Od: Adam Gasiorski <a...@f...interia.pl>

    > no a jakie inne wyjscie
    > na modemie mam czytac grupy ??
    > BTW sdi juz mam

    jezeli tylko nie podwyzsza ceny za SDI, to nie ma powodow do narzekan...

    ot - kapitalizm - podpisales umowe i juz... czy ktos dramatyzuje, ze rok
    po tym jak kupil procesor to za ta cene mozna dostac 2x szybszy ? czy
    kupujac telefon komorkowy w promocji ktos rozpacza, ze 2 miesiace
    pozniej pojawila sie nowa korzystniejsza promocja ?

    takie sa realia,

    Adam G

  • 38. Data: 2002-06-22 16:04:49
    Od: User VATAZHKA <v...@p...bedlam.org.pl>

    > symetrycznie ??? ..teoretycznie...

    Sumarycznie?

    --
    Quidquid latine dictum sit, altum viditur.

  • 39. Data: 2002-06-22 16:04:58
    Od: User VATAZHKA <v...@p...bedlam.org.pl>

    > a dsl jest niesymetryczny wiec i tak upload bedzie Ci zatykal download...

    To chyba nie wynika z asymetryczności łącza... Asymetryczność oznacza
    tyklo tyle, że maksymalne prędkości "up: i "down" są różne.

    Żeby ruch "up" nie zatykał ruchu "down" i odwrotnie trzebaby mieć de facto
    dwa osobne (w sensie fizycznym) łącza.

    --
    Quidquid latine dictum sit, altum viditur.

  • 40. Data: 2002-06-22 16:06:08
    Od: krzyss <k...@k...com>

> [...]
    > jednoczesnie jakies pliki i to mnie wlasnie denerwuje w SDI i tego
    > chcialbym sie wyzbyc zakladajac DSL-ke, a tutaj oczywiscie brak

    Ale NEO przy wysylaniu zupelnie sie zapycha i nie mozna nic sciagac....

    --
    [ ------- k...@k...com --- www.krzyss.com ------- ]