    From: Maciej Rogacki <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: chce uaktualnić BIOS - pomożecie?
    Date: Fri, 20 Mar 2009 09:24:05 -0700 (PDT)

    Witam
    Według informacji producenta jest taka oto informacja:

    1. Downloaden this file - Pobierz plik (to chyba proste)
    2. open a Burnig Software how can work with ISO (otwórz plik w
    programie do nagrywania Nero itp.)
    3. Generate a botable CD (Stwórz płytę bootowalną wydaje mi się że ten
    obraz jest juz bootowalny ale mogę się mylić. Jeśli tak to wystarczy
    tylko wypalić krążek )
    4. Resatrt your System wih this CD and follow the instructions on the
    Screen. (Uruchom ponownie komputer z tej płytki i postępuj zgodnie z
    informacjami na ekranie)

    Niestety nie wiem jakie wygląda dalszy przebieg upadetu tego akurat
    BIOSU ale wydaje mi się że nie powinien on być bardzo skomplikowany.
    Po za tym ja na stronie FS widzę tylko jedną wersje BIOSU
    Biosupdate FSC D1875 Version 5.00 R1.05 ? 01