  • 11. Data: 2015-11-10 23:40:27
    Temat: Re: co ile wymieniacie tarcze hamulcowe ?
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** neoniusz pisze tak:

    > Wtedy:
    >
    > http://img.myepicwall.com/2015/11/50525d30eee0d26039
    a33419d81aa063.jpg

    tarcza niewentylowana :)

    http://piterpro.private.pl/auto/20150904_tarcza.jpg

    --
    Ausfahrt. The biggest city in Germany.

  • 12. Data: 2015-11-11 01:19:16
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Tue, 10 Nov 2015 13:01:52 +0100, masoJ napisał(a):

    > jak w temacie ? i jakiej firmy polecacie, textar moze byc ?

    Co tyle ile zajmuje im zejście do grubości minimalnej.
    A to już zależy jak jeździsz.

    Textar może być :)

  • 13. Data: 2015-11-11 11:00:51
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Marek m...@g...pl ...

    > co 100kkm, texar ok.

    Rajdy jakies robisz? :) ;-P

  • 14. Data: 2015-11-11 11:00:52
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Jacek k...@a...com ...

    > Jak ich grubość spadnie poniżej tego, co pisze producent. Z tolerancją
    > 20%. Raz w Octavii miałem klocki, które były trwalsze od tarcz ;-)
    > Niestety nie zapisałem marki. Montowane w ASO Śliwka.

    Ale to była wada klocków czy tarczy?

  • 15. Data: 2015-11-11 11:00:53
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik masoJ m...@n...pl ...

    > jak w temacie ? i jakiej firmy polecacie, textar moze byc ?

    Nie ma jednej odpowiedzi.
    Zalezy jak jezdzisz, zalezy gdzie jezdzisz.
    Przykładowo w dostawczaku 70 tysiecy km temu założyłem nowe klocki i tarcze
    - nie wiem kiedy bede wymieniał klocki, bo na razie wygladaja jak nowe.
    A tarcze to juz w ogole...
    Ale on 70% lata po trasach no i jest jezdzony delikatnie.

    Ogólnie tarcze wymieniaszs jak sie juz zjada, ewentualnie jak sie
    pokrzywią.

    Do osóbwki w tym roku kupowałem tarcze i klocki - kupiłem bodaj firmy
    steinhoff bo akurat miało byc budzetowo.
    Jezdza normalnie, hamują normalnie...

  • 16. Data: 2015-11-11 13:13:35
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 2015-11-11 o 11:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik Jacek k...@a...com ...

    > Ale to była wada klocków czy tarczy?

    Raczej klocków, bo pierwsze zużyły się wcześniej niż tarcza, a drugie
    zżarły tarczę, a były "jak nowe".
    Jacek

  • 17. Data: 2015-11-12 21:07:55
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .11.2015 o 13:01 masoJ <m...@n...pl> pisze:

    > jak w temacie ? i jakiej firmy polecacie, textar moze byc ?

    ATE, klocki ceramiczne, tarcze "ceramizowane?" - automat, 1.7t, klocki
    ponad 60% grubości, tarcz nie mierzyłem, przebieg na zestawie 160kkm.
    Oryginały (od nowości) - klocki i tarcze wyrzuciłem na śmietnik przy
    przebiegu 40kkm.

    TG

  • 18. Data: 2015-11-14 15:17:01
    Od: "t" <t...@o...pl>

    Zależy gdzie się jeździ i jak ciężką nogę się ma. W obecnym aucie
    wymieniałem tarcze przy przebiegu (licznikowym) 189 tys km i wyglądały
    znośnie, ale biły przy hamowaniu. We wcześniejszych bywało róznie. Raz
    tarcze wytrzymały ponad 100tys km, a raz się skończyły szybciej od klocków.
    Z perspektywy wielu wymian w różnych autach moge napisać, że
    (uśredniając)wszystkie wytrzymują podobne przebiegi.

    Pozdrawiam
    Tor

  • 19. Data: 2015-11-23 18:18:01
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "masoJ" napisał w wiadomości grup
    pl...
    >jak w temacie ? i jakiej firmy polecacie, textar moze byc ?

    A po co wymieniac ?
    http://www.hamulce.net/kolekcja_tabela.html

    J.