  • Data: 2019-02-10 21:29:12
    Temat: Re: co kupić albo dla czego nie kupować akurat tego
    Od: zdzisław dyrman <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 10.02.2019 o 12:00, Budzik pisze:

    > A jaki jest problem z tymi wtryskami? Nie regeneruja?
    > Bo chyba nie chodzi o to ze kupujesz auto za kilkadziesiat tysiecy a
    > ewentualna naprawa za kilka tysiecy zniszczy twój budzet?

    Nie, chodzi o to że kupując auto za kilkadziesiąt tysięcy nie chce
    trzymać w rezerwie dziesięciu tysięcy bo mi zaraz zaczną lać
    wtryskiwacze i szlag trafi dwumasę czy coś takiego
    Te samochody mają koło 150 czy 200 tyś przejechane więc jeżeli
    statystycznie te elementy psują się częściej pewnie niebawem czekać mnie
    będzie naprawa.
    Wiem, wiem, nikt nie zagwarantuje mi że jak kupię auto bez legendarnie
    psujących się elementów to nie spieprzy mi się coś innego. Chodziło mi
    tylko o prawdopodobieństwo.
    Z drugiej strony jak kupie i się zepsuje to naprawie i będę miał spokój :)