    From: dddddddd <f...@e...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: co na zimę
    Date: Wed, 24 Sep 2014 06:13:50 +0200

    W dniu 2014-09-23 22:18, megrimsES pisze:

    > a od 14 roku życia programować. Potem gdzieś po drodze poświęcić
    > dzieciństwo własnych dzieci i 2 małżeństwa na rzecz pracy po
    > 18h na dobę.
    >
    > Z dzisiejszej perspektywy - nie warto.

    nie warto... ale jak byś miał dzisiaj wybrać to poszedłbyś dla świętego
    spokoju na etat? pewnie nie, bo jak każdy w twojej sytuacji uzależniłeś
    się od pracy. Jak ktoś zapyta - nie polecisz tej drogi, jak sam się
    zastanowisz to jednak znowu popełniłbyś ten sam błąd...
    Kiedyś dziwiło mnie jak miałem styczność z prezesami którzy rozkręcili
    duży biznes od zera i teraz zamiast popijać koktajle z mulatkami gdzieś
    na plaży, siedzą w pracy od rana do wieczora. Wtedy (o ja naiwny)
    myślałem sobie, że jak ja bym tyle zarobił to bym dużo więcej odpoczywał
    niż oni. Teraz, mimo że się nie dorobiłem dużych pieniędzy to wiem, że
    od pracy się uzależniłem. Taki paradoks - firmę otwierałem bo
    stwierdziłem że jestem tak leniwy, że zrobię wszystko żeby jak najmniej
    pracować i nie wstawać z rana ;) - i żeby to osiągnąć mogę teraz
    pracować po 18h na dobę. Miało to trwać kilka miesięcy max rok. No i
    faktycznie już po 3 latach wyszedłem z długów i zaczynałem od zera :)

    Łukasz