    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    Date: Tue, 14 Mar 2017 04:31:12 -0700 (PDT)
    Subject: Re: co zamiast "polskiego samochodu elektrycznego"
    From: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 14 marca 2017 20:01:05 UTC+9 użytkownik s...@g...com napisał:
    > Co do urzędników:
    > Dwa kolejne razy z rzędu zapomniałem złożyć deklaracji vatowskiej.
    > Dostaliśmy bardzo groźnie brzmiące pismo z US.
    > Ale jak poszedłem do US to pani wręcz przepraszała że musiała mandat karny
    > wypisać za błąd z mojej strony.
    > I takich przypadków mam kilka.
    > Więc jak słyszę narzekania na urzędników to myśle że najbardziej wrzeszczą
    > Ci którzy zrobili przekręt a teraz krzykiem chcą załatwić sprawę.

    Nikt Ci nie zabrania tak myśleć.

    > Co do tego samochodu morawieckiego.
    > To jest jak z autostradami na Euro które chyba dopiero
    > w tamtym roku zostały skończone.
    > Chwytliwy temat o którym nikt nie bedzie pamietał za 2 lata.
    >
    > A co do samego planu i że morawiecki pozjadał wszystkie rozumy.

    A pozjadał?

    > Czy to nie Ty pisałeś że powinna powstać w PL elektrownia atomowa?
    > By ludzie i przemysł który by tą elektrownie budował czegoś się nauczył
    > przy okazji.
    > Czy to nie Ty postulowałeś wiekszy udział państwa w życiu przemysłowym PL?

    Oczywiście że tak. Tylko trzeba to robić z głową.

    > Łapówkarski Siemens jest narodowym koncernem elektrotechnicznym Niemiec. Rząd
    Niemiec doskonale zdaje sobie sprawe z tego jaką role pełnią w jego gospodarce
    Siemens, Volkswagen, BMW, Bosch, Bayer ... Bez tych koncernów gospodarka Niemiec jest
    nic nie warta. To one organizują wokół siebie wszystkie nowoczesne firmy. One
    opracowują i skupują innowacje i je popularyzują. One ciągna z uporem cały bajzel do
    przodu.

    Nie ciągną żadnego bajzlu, z żadnym uporem. Bajzel sam się toczy, a jak mu tamten
    rząd zacznie przeszkadzać choćby w połowie tak jak nasz, to ten bajzel bardzo szybko
    przerejestruje się w jakieś inne miejsce. Na przykład do Luksemburga. Zresztą w dużej
    części już dawno to zrobił. A Ty potem wyjeżdżasz z jakimiś oksymoronami w rodzaju
    "narodowych koncernów".

    > http://matusiakj.blogspot.com.ar/2017/03/rynek-ceny-
    i-biznes.html

    > co się działo z amerykańskim przemysłem samochodowym w 2008 r i później
    > jak amerykański rząd wspomagał tą gałąź gospodarki
    >
    > zresztą jak w europie był kryzys to fiat zamykał oddział
    > w Tychach a nie włoszech, mimo że Tychy były tańsze.
    >
    > sorry ale nie kupuje histori że jak będa
    > niższe podatki
    > nie bedzie Zusu
    > prostsze prawo
    > to Polska będzie drugą Japonią/Irlandią/ czy cholera wie czym

    No to nie kupuj.