    From: SERG <m...@p...fm>
    Newsgroups: pl.comp.pecet,pl.rec.telewizja
    Subject: Re: [crosspost] Smart TV, a może inne rozwiązanie?
    Date: Tue, 3 Jan 2017 19:00:17 +0100

    > Zapomnij. Ten cały SMART jest zdecydowanie przereklamowany. Przeglądarka
    > pracuje wolno, renderujre zupełnie inaczej niż to co widzisz na kompie,
    > obsługa jest niewygodna. Jeśli za część SMART-a uważasz łącze
    > wifi-ethernet/dlna to wiedz że daleko nie wszystkie typy plików AV
    > odtworzysz a o napisach w dodatkowych plikach tekstowych zapomnij. Zanim
    > kupisz, pobaw się tym gdzieś i sprawdź sam.
    > Internet w TV? Owszem, podłącz TV do domowego kompa lub choćby laptopa
    > po HDMI i używaj ile wlezie :)

    Miano SMART, że jest przereklamowane to już wiem od jakiegoś czasu. :)
    W robocie mamy TV Samsunga i trochę się nim bawiłem. Nie powiem, Youtube
    fajnie się ogląda, radyjka internetowe też śmigają całkiem miło jednak
    Youtube, radio internetowe i jakiś VOD to cały SMART stąd wpadłem na
    pomysł Raspberry czytając na jak wiele on pozwala.
    Teoretycznie pewnie można osiągnąć podobny efekt do Malinki po prostu
    podłączając laptopa do TV. Ja jednak wole mieć rozdział w domu
    komputer/TV. TV chcę by spełniało funkcję TV - włączam i działa, a nie
    czekam aż mi się na lapku system załaduje :)
    Stąd też moje trochę obawy co do Raspberry, że w porównaniu ze Smart TV
    nie będzie to takie userfriendly(?) choć może się mylę, bo jak wcześniej
    wspomniałem praktycznego doświadczenia z mikrokomputerami nie mam.