  • Data: 2014-07-18 19:12:12
    Temat: Re: czas zmienić profesję
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 18 Jul 2014 18:28:53 +0200, Jarosław Sokołowski napisał(a):
> [...]
    powa-promocja-bajkowe-zamki-z-piasku-na-plazy-w-Kolo
    brzegu

    > Czy gdzieś są opoublikowane kryteria, jakimi posługiwała się komisja
    > przy wyborze najlepszego projektu? Powinien zostać wybrany ten, który

    Ale moze byc ich wiele.

    > najbliższy jest podstawowemu celowi wsparcia. Gdybym zgłosił się tam
    > z planem uruchomienia produkcji bułki tartej, to Wsparcie na Starcie
    > by mi się należało jak psu zupa. Innych kandydatów zostawiłbym daleko
    > w tyle w drodze po pieniądze.

    A skad wiesz czy nie przegrasz z zamkami z piasku ?

    Przy czym ...
    a) jesli delikwent potrafi na tych zamkach zarobic, to czemu nie.
    obawiam sie tylko ze nie potrafi.

    b) a moze to jakies wsparcie dla artystow, no to nalezy mu sie jak psu
    zupa :-)
    Pod warunkiem ze jest artystą, a zaswiadczenie od plazowiczow nie
    bedzie honorowane :-)

    J.