  • Data: 2014-07-18 19:42:36
    Temat: Re: czas zmienić profesję
    Od: Andrzej <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-07-18 17:29, sundayman pisze:

    > Ze dwa lata temu był jakiś konkurs banku jakiegoś, na ich szczęście nie
    > pamiętam jakiego.
    > No i oczywiście konkurs pomysłów na biznes, nagrodzony dotacją (z tegoż
    > banku).
    >
    > Wysmarowałem pewien projekt (najdelikatniej ujmując - nowe technologie,
    > awangarda na poziomie światowym - bez fałszywej skromności).
    > A wygrały "pomysły" w rodzaju - obwoźna myjnia samochodowa, salon
    > malowania paznokci, itp.

    Kłania się profesor Parkinson. Pamięta ktoś jeszcze?
    Podawał przykład: Posiedzenie dyrekcji jakiejś firmy- porządek obejmuje
    2 punkty- zakup komputera za milion $ i budowa daszka nad parkingiem za
    100$. Pierwszy punkt przechodzi bez dyskusji, nad drugim trwa zacięta
    debata i w końcu postanawiają poszukać tańszego wykonawcy. Dlaczego? Bo
    nikt się nie zna na komputerach, ale każdy wie co to daszek nad
    parkingiem i ile może kosztować.