    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: czego uczy wojna obronna
    Date: Thu, 27 Sep 2018 01:08:00 +0200

    "(c)RaSz" 5babe692$0$523$6...@n...neostrada.pl

    > Póki co, to *bezpośredni* konflikt zbrojny z samym Wujem Samem - raczej nam nie
    grozi.

    Bo w XXI wieku nie militarne konfliktu rozstrzygają,
    lecz inne... Kres wojnom dała detonacja carbomby, ale
    jeszcze wcześniej zauważano, że zamiast zrzucać na
    miasta tysiące ton pochodnych trójnitrotoluenów, by
    burzyć obce gospodarki, można użyć po prostu swojej
    gospodarki, pieniędzy, polityki, wiedzy itd...

    Jeszcze wcześniej zauważono, że zamiast mordować miliony
    ludzi podczas wojny, można ,,w białych rękawiczkach''
    przydeptać niewygodnych ludzi tak, by nie rozwinęli się.

    Ponoć pewien Niemiec, zapytany o to, dlaczego morduje
    ludzi w obozie zagłady, powiedział, że dlatego, aby
    tych ludzi nie palić żywcem.

    Pewien student zapytał wykładowcę, dlaczego ów wykładowca
    gnoi dobrego studenta i dostał odpowiedź, z której wynikało,
    że łatwiej/taniej/miłosierniej dziś gnoić ,,obcych'' niż
    pozwolić im na rozrastanie się, po którym nastąpić musi
    czystka etniczna poprzedzona makabryczną wojną.

    > A dla Moskwy nadal jesteśmy "bliską zagranicą",

    Kurica nie ptica, Polsza nie zagranica

    > krajach, gdzie nad Kościołem pieczę sprawował Rzym. I dobrze!

    Dobrze, ;) ale szkoda, że to, co piszesz
    tak sobie ;) jest zgodne z rzeczywistością. :)

    -=-

    Jak to Kaczmarski śpiewał -- szaławiła dbał o to, by
    obrana władza nie zabrała mu tego, czego sam jej nie
    dał, czyli grożenia drewnem i wyjaśnił, że Polak za
    posła nie chciał Jezuity... [jak wzorcowy AEichmann]

    http://www.tekstowo.pl/piosenka,jacek_kaczmarski_i_z
    bigniew_lapinski,z_xvi_wiecznym_portretem_trumiennym
    _rozmowa.html

    Franciszek jest Jezuitą z Argentyny. :)
    Przypadek? Zbiegi ;) z okoliczności?

    Polak z okolic obozów zagłady
    Niemiec z pogranicza niemiecko-austriackiego
    Argentyński Jezuita

    Aby było jasne -- do Argentyny uciekł AEichmann.

    https://pl.wikipedia.org/wiki/Adolf_Eichmann

    Żydki w xupie mają potęgę FR -- zadrwiły z systemów
    obrony przeciwlotniczej tak, że Ruscy zestrzelili
    swój własny samolot, grzebiąc swych 15 lotników...

    -=-

    Niestety -- te Żydki to potomkowie żydów żyjących
    niegdyś w RON, czy jeszcze wcześniejszych... Polakom
    brak rozumu -- są pod tym względem bardzo podobni do
    Rosjan.

    RON była silna, ale musiała rozpaść się -- bo życie swe
    zawdzięczała pokonaniu potęgi Zakonu Szpitala Najświętszej
    Maryi Panny Domu Niemieckiego w Jerozolimie, a zakony
    krzyżowe podlegały papieżom...

    AMickiewicz pisał, że kto raz z carem zadrze, temu car
    nie odpuści, ale w istocie miał na myśli nie cara, lecz
    papieży i Kościół rzymskokatolicki. :)

    -=-

    Akurat stawiając siebie nad władzą świecką kapłani/biskupi
    KRK łamią zalecenia założyciela Kościołów chrześcijańskich,
    czyli Chrystusa.

    -=-

    Wojskowe bazy amerykańskie w RP nie mogą ocalić Polaków
    przed agresją militarną FR -- ale mogą wlewać w Polaków
    rozum, bo to znów/ponownie bazy żydowskie. ;) Dopiero
    ten rozum może dać Polakom ochronę przed zapędami
    potomków Mikołajów, Aleksandrów, Piotrów i Iwanów...

    -=-

    Co do miłosierdzia Kościoła -- któż, jeśli nie Kościół
    nie tylko straszył drewnem, ale i tego drewna używał?!
    Nawet zbrodniarze AEichmanna gazowali, a dopiero
    później palili...

    Nie bronię bydlaka AEichmanna, ale zauważam, że nawet
    takie coś (bo jednak nie umiem ze spokojem nazwać
    nazistów ludźmi) było mniej zbrodnicze od
    Najświętszej Inkwizycji. ;)

    -=-

    Grupy pomylone, dlaczego nie mylić wątków?...
    Akumulator w Kiciusiu pod 32W10 z ponad 80% spadł
    znienacka do poziomu, przy którym Kiciuś zahibernował się...

    Pod W7S tego nie notuję... Albo mi to umknęło...

    (,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' ., ; o.' danutac.oferty-kredytowe.pl '.O_' /,