  • Data: 2016-09-24 09:30:54
    Temat: Re: czy będzie tańsze paliwo?
    Od: PiteR <e...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    na ** p.m.s ** Zenek Kapelinder pisze tak:

    > Lokalnie bedzie ale skali kraju w statystykach nie da sie wykazac
    > obnizki bo skala przemytu za mala.

    panie Zenku ma się rozumieć, że dla nas, dla pasierba Warszawy ;)

    > Nazywanie przemytnikow ludzmi pracujacymi jakos mi nie podchodzi
    > pod prace

    Ludzie piszą, że w handlu w Braniewe były redukcje. Ja tam często nie
    bywam w Braniewie ale jak byłem to ruskich samochodów 2 do 1.
    Kopiaste koszyki wywozili ze sklepu.

    > To zlodzieje nawet jak w niedziele na sume chodza.

    Na sumę najwięksi złodzieje pierwsi lecą ;)

    --
    Ausfahrt. The biggest city in Germany.