  • 1. Data: 2016-09-23 23:24:28
    Temat: czy będzie tańsze paliwo?
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    a ludzie odzyskają pracę?

    "To prawdziwa sensacja. Wiceminister Marek Ziółkowski na Wschodnim Kongresie
    Gospodarczym w Białymstoku zapowiedział przywrócenie MRG z Rosją.
    Nie podał jednak żadnych szczegółów"

    http://bartoszyce.wm.pl/385577,Rzad-sie-ugial-Wicemi
    nister-zapowiada-przywrocenie-Malego-Ruchu-Graniczne
    go.html

    https://regnum.ru/news/polit/2184240.html?t=14746313
    15

    --
    Ausfahrt. The biggest city in Germany.

  • 2. Data: 2016-09-24 00:45:18
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Lokalnie bedzie ale skali kraju w statystykach nie da sie wykazac obnizki bo skala
    przemytu za mala. Nazywanie przemytnikow ludzmi pracujacymi jakos mi nie podchodzi
    pod prace. To zlodzieje nawet jak w niedziele na sume chodza.

  • 3. Data: 2016-09-24 09:30:54
    Temat: Re: czy będzie tańsze paliwo?
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Zenek Kapelinder pisze tak:

    > Lokalnie bedzie ale skali kraju w statystykach nie da sie wykazac
    > obnizki bo skala przemytu za mala.

    panie Zenku ma się rozumieć, że dla nas, dla pasierba Warszawy ;)

    > Nazywanie przemytnikow ludzmi pracujacymi jakos mi nie podchodzi
    > pod prace

    Ludzie piszą, że w handlu w Braniewe były redukcje. Ja tam często nie
    bywam w Braniewie ale jak byłem to ruskich samochodów 2 do 1.
    Kopiaste koszyki wywozili ze sklepu.

    > To zlodzieje nawet jak w niedziele na sume chodza.

    Na sumę najwięksi złodzieje pierwsi lecą ;)

    --
    Ausfahrt. The biggest city in Germany.