  • 1. Data: 2005-05-26 15:42:57
    Temat: czy klikanie poprawia pozycjonowanie
    Od: " " <o...@g...pl>

    Chodzi mi o to, czy poprawia się z tego powodu pozycjonowanie strony (jest
    na wyższych pozycjach w wyszukiwarkach), jeśli odwiedzają ją goście?

  • 2. Data: 2005-05-26 17:28:36
    Temat: Re: czy klikanie poprawia pozycjonowanie
    Od: Kudlacz <p...@s...invalid>

    Zegar atomowy wskazał: 2005-05-26 17:42:57, gdy
    o...@g...pl napisał(a):

    > Chodzi mi o to, czy poprawia się z tego powodu pozycjonowanie strony (jest
    > na wyższych pozycjach w wyszukiwarkach), jeśli odwiedzają ją goście?

    Wydaje mi sie, ze nie - bo niby skad wyszukiwarka mialaby wiedziec czy ktos
    dana strone odwiedzal ... Nawet gdyby mogla ten fakt stwierdzic, to kazdy
    wlasciciel dowolnego portalu juz by sie postaral, zeby ilosc odwiedzin byla
    bliska maksymalnej wartosci unsigned int ... Jedyne co dopuszam do mysli to
    skorzystanie w jakis sposob z pola Referer.

    Pozdrawiam.
    --
    Kudlacz
    pies_kudlacz_kot@chomik_hot.pl

  • 3. Data: 2005-05-28 10:34:36
    Od: "Mr.FX" <m...@w...pl>

> [...]
    > bliska maksymalnej wartosci unsigned int ... Jedyne co dopuszam do mysli to
    > skorzystanie w jakis sposob z pola Referer.

    Teoretycznie wyszukiwarki mogą uwzględniać w swoich algorytmach
    narzędzia typu Alexa.

    --
    Mr.FX [ myryfykysy ]

  • 4. Data: 2005-05-31 10:08:44
    Od: "Ania Wasilewska" <n...@w...pl>

    >Teoretycznie wyszukiwarki mogą uwzględniać w swoich algorytmach
    >narzędzia typu Alexa.

    ja się za bardzo na tym nie znam, ale też mi się wydaje, że ilośc gości na
    stronie nie ma wpływu na pozycję, wyświetlanie strony w wyszukiwarce. To
    chyba dla wyszukiwarki nie ma większego znaczenia, znaczenie mają słowa
    kluczowe wpisane w opis strony
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 5. Data: 2005-05-31 12:30:07