    From: PiteR <e...@f...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: czy kupić grafikę?
    Date: Sat, 23 May 2020 22:52:54 +0100

    in <news:r9n4gv$1ijq$1@gioia.aioe.org>
    user Poldek pisze tak:

    > Mam GT 1030 w takim archaicznym komputerze Fujitsu-Siemens. Z tą
    > kartą wszystko działa znacznie szybciej. Tzn. na grafice on-board
    > nforce4 komputer jest praktycznie nieużywalny, a po wsadzeniu
    > GT1030 daje radę przeglądać internety itp.

    Dobra kurier przywiózł paczkę. Mogę się wypowiedzieć.

    Kartę kupić warto, mawet jak sie nie gra. Umożliwi osiągnięcie
    rozdzielczości 4k w 60fps. Zoom dla pulpitu ustawiamy na 200%.

    Trzeba się pogodzić, że stare programy nie będą ładnie wyglądać bo
    powstały w czasach zamierzchłych (DPI awareness) czyli nie skalują się.

    Może być problem z programami do zrzutu ekranu zrzut full screen to
    będzie lewa gorna ćwiartka x 0,1920 y 0,1080. W niektórych programach
    kursor wariuje, ucieka poza okno lub w róg. Na nowo trzeba sobie
    dopasować czcionki.

    Ale kursor naoliwiony że hej, wszystko chodzi żwawiej,
    koniec z kurtynami i oczy pdpoczywają :)

    --
    Piter

    człowiek chciał być królem planety
    więc matka natura dała mu koronę