  • 41. Data: 2009-09-02 13:43:23
    Temat: Re: czy mozna namierzyc telefon po IMEI???
    Od: venioo <v...@p...fm>

    Flo pisze:

    > Pytałeś o namierzenie (ustalenie miejsca pobytu) czy o ustalenie, który
    > numer firmowy używa telefonu otrzymanego od Plusa?
    >
    > Jeśli chodzi o miejsce to nie podadzą, a jeśli chodzi o uzyskanie
    > zestawienia numer<->imei przy założeniu, że numer i telefon są
    > własnością firmy (bo tylko o takiej konfiguracji mowa) to nie ma problemu.

    Chodzilo o zestawienie numer<->imei. Wg mojego "opiekuna" jest to
    mozliwe tylko przez organa scigania i musialbym sprawe najpierw zglosic
    na policje... Bezsens.

    --
    venioo
    Mondeo MkI 1.8 16V Sedan śnieżnobiały +LPG +PMS

  • 42. Data: 2009-09-02 15:25:40
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl>

    looker pisze:
    > Przekladaja karty a sledzony jest IMEI.

    dodam tylko, że w dowolnych konfiguracjach z uwzględnieniem wszystkich
    IMEI i SIM jakie kiedykolwiek były użyte z daną kartą czy telefonem aż
    będzie punkt zaczepienia (oczywiście BTS-y też są rejestrowane).

    --
    Florian Marzejewski
    http://bezpieczenstwo-osobiste.com

  • 43. Data: 2009-09-02 17:04:17
    Od: "looker" <l...@l...pl>

    > dodam tylko, że w dowolnych konfiguracjach z uwzględnieniem wszystkich
    > IMEI i SIM jakie kiedykolwiek były użyte z daną kartą czy telefonem aż
    > będzie punkt zaczepienia (oczywiście BTS-y też są rejestrowane).

    Tylko ze raczej od momentu wlaczenia monitoringu do przoduu, moze troche do
    tylu (pare dni). Bo magazynowanie takiej ilosci danych dla wszystkich
    numerow byloby chyba dosyc klopotliwe. Chociaz dane bilnigowe zawieraja info
    u operatora skad byla inicjacja polaczenia (BTS) ale IMEI raczej juz nie.

  • 44. Data: 2009-09-02 18:21:51
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl>

    looker pisze:

> [...]
    > u operatora skad byla inicjacja polaczenia (BTS) ale IMEI raczej juz nie.

    Wstecz oczywiście też. Nie raz w poprzedniej "firmie" z tego korzystałem.
    Operator rejestruje te dane i udostępnia temu kto ma do tego
    uprawnienia. Kiedyś archiwizowali z ostatnich 2 lat. Nie śledziłem
    tematu ale "służby" chciały aby w nowej ustawie okres ten wydłużyć do
    pięciu lat.
    Do 2004 (chyba, bo daty nie pamiętam) austriacki operator archiwizował
    dane lokalizacyjne oparte na 3 BTS'ach ale wybuchł skandal i dane usunięto.

  • 45. Data: 2014-04-22 23:11:27
    Od: j...@g...com

    W dniu środa, 19 sierpnia 2009 22:06:11 UTC+2 użytkownik venioo napisał:
    > W czasie urlopu ktos w firmie "pozyczyl" sobie z mojej szafy nowy zestaw
    > tel. kom. razem z pudelkiem (tak jak kurier przywiozl).
    > Mozna po numerze IMEI namierzyc taki telefon? Jestesmy klientem
    > korporacyjnym majacym ponad 100 kart sim.
    > Wszystkie informacje jakie znalazlem na ten temat to mocno
    > przeterminowane "urban legends".
    > --
    > venioo

    Ej a jak mój tel jest rozładowany i gdzies go zgubiłem to mozna taki odszukac ?. I
    czy jest jakas różnica jak dzwonie np z domowego na nr tego zgubionego tel i po
    dosłownie 2 skunach odzywa sie poczta nie jak normalnie po jakimś tam czasie
    oczekiwania

  • 46. Data: 2014-04-22 23:24:41
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    e...@g...com
    *Użytkownik* napisał(-a):

> [...]
    > tego zgubionego tel i po dosłownie 2 skunach odzywa sie poczta nie
    > jak normalnie po jakimś tam czasie oczekiwania

    Że też Ci się chciało wykopywać post sprzed blisko pięciu lat :/

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675