eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyczy pieszy musi sie zatrzymac na wysepce rozdzielajacej pasy ruchu › Re: czy pieszy musi sie zatrzymac na wysepce rozdzielajacej pasy ruchu
    From: Artur Maśląg <f...@p...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: czy pieszy musi sie zatrzymac na wysepce rozdzielajacej pasy ruchu
    Date: Sun, 03 Jul 2011 14:53:02 +0200

    W dniu 2011-07-03 14:40, to pisze:
    > Artur Maśląg

    > Znowu szklana kula Ci powiedziała, że w związku z powyższą opinią
    > przejeżdżam setką przez przejścia nie mając pewności, że nie będzie na
    > nich pieszych?

    Nie mam pojęcia co wyczyniasz osobiście, oceniać mogę jedynie po tym
    co tutaj wypisujesz. Zakład, że zachowujesz się zgodnie z tym co
    tutaj deklarujesz, czy przedstawiasz jako podejście do zagadnienia.
    Jeżeli jest inaczej, to jesteś zwykłym trollem, który napisze dowolną
    głupotę, by tylko zaistnieć. Jednak te głupoty tworzą pewną względnie
    spójną całość i mogą być odzwierciedleniem Twoich zachowań na drodze.
    To co napisałeś jest skrajnym idiotyzmem, szczególnie z uwzględnieniem
    sytuacji, że tam są piesi, a omawiany wypadek jak najbardziej o tym
    mówi. Elementarna logika mówi, że jeżeli samochody stoją przed
    przejściem, to jedną z przyczyn mogą być piesi. Gdyby ich nie było
    to pewnie do wypadku by nie doszło, a tak wjechał w pieszych na
    przejściu, co z automatu wyklucza Twoją absurdalną teorię.