eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyczy pieszy musi sie zatrzymac na wysepce rozdzielajacej pasy ruchu › Re: czy pieszy musi sie zatrzymac na wysepce rozdzielajacej pasy ruchu
    From: Grzegorz <b...@t...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: czy pieszy musi sie zatrzymac na wysepce rozdzielajacej pasy ruchu
    Date: Sun, 03 Jul 2011 15:28:12 +0200

    Hello Cavallino !:

    1. Powinien wyhamować do zera, chyba że marny asfalt albo auto niesprawne.

    2. Ludzi się OMIJA ..... nawet rozwalając samochody.

    Zakładam, że gość spanikował ..... pewnie nawet nie trąbił. Wiele jest
    takich przypadków, we mnie (na rowerze) wjechał gość, który na
    zablokowanych kołach dopadł mnie na - pasie do jazdy w przeciwnym
    kierunku !!! (policja zapytała, co on tam właściwie robił ???) Jakby coś
    go zablokowało. Dostawczakiem, nie powinien chyba tego zawodu wykonywać !

    pzdrw.
    --
    Grzegorz